Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik zet je er wel even bij.
We hebben nog wel 1 fotograaf nodig.Fotomeeting Sandelingen zondag 24 juni schreef:Modellen
1. Bren | Senna | Engelse Stafford | Foto; Zie header wisselfoto's
2. __Martine__ | Tukker | Golden Retriever x Friese Stabij | Foto
3. ladygiroc | Namen | Kruising Jack Russel en Chihuahua | Foto & Foto
4. Mirka1994 | Naam | Kruising Duitse herder | Afbeelding ]
5. Neej | Ollie | Welsh Springer Spaniel | Foto & Foto
6. Fammiie_x | Sky of Dali | Border collie of briard | In mijn profiel staan foto's
7. loonew | Jock en Bo | Chihuahua en Jack Russell kruising ruw haar | Foto
8. Naoom_ | Sandy | Chihuahua (langharig) | Foto & Foto
9. kiimberley | Milo | Labrador x Border Collie | Foto
10. Seni | Bodhi | Border Collie | Foto
11. amigamia | Guidetti | Nova Scotia Duck Tolling Retriever | Foto
12.
Reserve modellen
1.
Fotografen
1. MadelonSunny | Website
2. Goof
3. Soophia
4. Seni
5. Annemieke
6. Leonie Voorbeeld 1 Voorbeeld 2 Voorbeeld 3
7. callychanel
8.
Reserve fotografen
1.

verder heb ik de dag ervoor een concert in amsterdam dus denk ik dat ik wel graag iets uitslaap zondagmorgen haha
Dus ik wil graag eerst van iedereen weten wanneer ze kunnen. Daarna ga ik indelen op grootte. Als je liever niet al om 10.30 wil maar wel kan zou het fijn zijn als je jezelf er wel bij zet. MadelonSunny schreef:De groepen zullen zijn ;
Groep 1 ; 10.30 - 12.30
Groep 2 ; 12.30 - 14.30
Groep 3 ; 14.30 - 16.30
Wil iedereen aangeven in welke groep ze wel kunnen? Dus ook als je liever niet 's ochtends wil maar wel kan. Ik wil de groepen indelen op grootte
Groep 1
-
-
Groep 2
- amigamia
-
Groep 3
-
-
Kan elke groep
- Kiimberley
- Naoom_ en Fammiie_x (samen)

Verder maakt het mij niet uit 
Ik wil ook maar 20min per hond indelen maar ik neem liever ruim de tijd dan dat we tijd te kort komen. Ik heb in mei 2 meetings georganiseerd en mijn conclusie was dat meer tijd nemen veel beter werkt voor de meeste fotografen. Bij het ene model ben je wat sneller klaar dan bij de andere want elke hond is weer anders. De 1 luister perfect en de ander loopt alle kanten op.Seni schreef:Voor mij maakt het niet uit, maar liever fotografeer ik voor of na de groep waarin mijn hond zit. Dus niet groep 1 fotograferen als mijn hond in groep 3 zitVerder maakt het mij niet uit
MadelonSunny schreef:De groepen zullen zijn ;
Groep 1 ; 10.30 - 12.30
Groep 2 ; 12.30 - 14.30
Groep 3 ; 14.30 - 16.30
Wil iedereen aangeven in welke groep ze wel kunnen? Dus ook als je liever niet 's ochtends wil maar wel kan. Ik wil de groepen indelen op grootte
Groep 1
- Mirka1994
-
Groep 2
- amigamia
-
Groep 3
- amigamia
-
Kan elke groep
- Kiimberley
- Naoom_ en Fammiie_x (samen)