Ja ik heb er ook al zo'n zin in! Spannend, mijn eerste echte meeting eigenlijk.. Volgensmij zijn we met iets van 7 of 8 mensen?
1234
Geplaatst: 16-02-12 22:46
Haha mijn eerste meeting ook Alle vorige meetings die er zouden komen van andere topics, zijn niet doorgegaan deze gelukkig wel Ik heb dr ook zin in Volgens die datumprikker zijn we met 8.
oohw zo ik houd het niet meer uit elkaar al die namen die op elkaar lijken wie is Nynke dan? Ben heel slecht in het onthouden van de gewone namen bij de boktnamen xD
Ow echt Nienke? Dat wist ik niet! hihi!! Neehoor, grapje! Ik heb er echt zin in! Maandag ga ik bellen. Als het hier niet lukt, bel ik als 2e optie pinokkio. Is net zo duur ongeveer. Maar ik ga er maar vanuit dat t bij donatello's gewoon kan!
jeeej Pinokkio is trouwens niet zo super goedkoop hoor xD Dat 3gangen menu voor 13,95 is alleen uit keuze van die 4 dingen als hoofdgerecht xD Maar als je wat anders wilt moet je toch wel een stuk meer betalen Bij Donatello's heb je keuze uit alle pizza's/pasta's van de menukaart
Laatst bijgewerkt door 1234 op 22-02-12 10:37, in het totaal 1 keer bewerkt