2 groepen is inderdaad wel handig, is er meer ruimte!
ElSea
Geplaatst: 02-04-12 17:18
Wil je je aanmelden, doe dat dan op deze lijst! Naar aanleiding van de mailtjes! Locatie; Manege Zwanenburg, ringlaan 6 in de Glind. Wanneer; 29 april hoelaat; 12:30
Ruiter en paard opgeven; 1.Lieke met Soesjie 2.Larissa met Tor 3.Donna met Bert 4.Kim met Safari S. 5. Juliette met Quinsey 6.Anne-mieke met Eelkje 7. Janneke584 Met Bente Fries en/of Alex Haflinger 8. Natasja met Sietske (Fries) Misschien; 1. 2. 3. 4.
Fotografen; 1. lalee_ (mits ik met iemand mee kan rijden) 2. NinaCharlie (ovb van modellen én moet ergens opgepikt worden of kunnen meerijden!) 3. Bellatrix 4. Kanzi 5. Spytgnieskje 6. ciinderella 7. 8. Misschien; 1. Laurahh 2. 3. 4.
Hier zijn de groepjes, er kunnen geen ruiters meer bij, je kan wel op de reservelijst. Fotograven zijn wel nodig!
Groep 1.
Ruiters Lieke met Soesjie Larissa met Thor Donna met Bert Juliëtte met Quinsey
Fotograven Kanzi Ciinderella Lalee_
Groep 2.
Ruiters Kim met Safari S Anne-mieke met Eelkje Janneke Met Bente Fries en/of Alex Haflinger Natasja met Sietske (Fries)
Fotograven Bellatrix Spytgnieskje NinaCharlie
Ik heb nog een een vraag, -Wie heeft Kim met Safari S opgegeven? Ik zou graag de groepjes iets meer gemixt willen, aangezien ik alle mensen in mijn groepje al ken, alleen als Kim met iemand meegaat willen die wss graag bij elkaar in het groepje denk ik.
Kunnen de fotografen niet gewoon bij beide groepen gezet worden? Anders dan kom ik zowiezo niet, wil wel wat meer modellen voor mn lens dan slechts 1 groepje..
don110
Geplaatst: 02-04-12 17:22
Oké top! Maar als we dan om gaan ruilen van locatie, blijven de fotograven dan gewoon daar? Want misschien is het wel leuk als de fotograven meerdere ruiters kunnen fotograferen?
ElSea
Geplaatst: 02-04-12 17:22
Nee, maar we wisselen door met de groepjes, dus je krijgt iedereen voor je lens!
don110
Geplaatst: 02-04-12 17:23
Laurahh schreef:
Kunnen de fotografen niet gewoon bij beide groepen gezet worden? Anders dan kom ik zowiezo niet, wil wel wat meer modellen voor mn lens dan slechts 1 groepje..
Ja dat bedoel ik! :J
Dat de mensen met paarden gewoon omruilen van het water naar het andere stukje, en dat de fotograven dan daar blijven staan, en iedereen op de foto krijgen!
ElSea
Geplaatst: 02-04-12 17:24
Don, ik snap je niet, BV het groep 1 gaat bij het meer, en groep 2 gaat bij het bos, dan wisselen de ruiters op een gegeven moment door, en als er tijd is kunnen de fotograven onderling ook nog wisselen, aan het eind als bijv. bellatrix nog wat waterfoto's wilt ofzo.
janneke584
Volgens mij worden de ruiters normaal in een ochtend groep en een middaggroep gesplitst en de fotografen zijn gewoon de hele dag aanwezig
Laurahh
Maar dan moet je de fotografen niet bij de groepjes zetten toch Want de fotografen doen alle modellen, dus niet maar 1 groepje..
Of ik kom hangt wel af of ik met iemand kan meerijden.. Kom vanaf oost-Gelderland, kan wel met de trein naar een station komen?
ElSea
Geplaatst: 02-04-12 17:26
Als iedereen deze post even leest, is wel zo handig hoef ik niet 3x hetzelfde verhaal te typen. Voorbeeld, groep 1 gaat naar het meer, groep 2 naar het bos, stukje verderop. Als iedereen op de foto is geweest, wisselen alleen de ruiters. Als fotograven voor porfolio's nog waterfoto's ofzo willen, kunnen ze aan het eind daar nog even naartoe lopen met het paard wat ze voor de lens willen hebben.
Ik mag dan ook wel zeggen dat ik het niet bepaald een leuke aanvulling voor mijzelf vind om een gehele dag op dezelfde plaats verschillende modellen te fotograferen, dat veranderd ook wel mijn mening of ik mee zou gaan.
De meeting waar ik was zochten gewoon fotograaf en model elkaar op. En zocht je samen een mooi plekje. En dan na een kwartier was de fotograaf klaar, die zocht een ander model en locatie. En zo wisselde iedereen met elkaar door en zocht je gewoon bij ieder paard een leuke locatie