Rechtermuisknop op de kleine versie (dus de vierkante) en dan 'koppeling openen in nieuw tabblad" (of venster, ligt aan je browser). Dan opent de grote afbeelding en die kun je met je rechtermuisknop opslaan
IMANDRA
Geplaatst: 02-04-12 18:30
Fosco schreef:
Rechtermuisknop op de kleine versie (dus de vierkante) en dan 'koppeling openen in nieuw tabblad" (of venster, ligt aan je browser). Dan opent de grote afbeelding en die kun je met je rechtermuisknop opslaan
Met mozilla firefox lukt het niet, met internet explorer wel...
IMANDRA
Geplaatst: 02-04-12 19:49
Femke_Tweety schreef:
Heb de oplossing gevonden....
Met mozilla firefox lukt het niet, met internet explorer wel...
Heb het even geprobeerd in firefox en bij mij werkt het via rechtermuisknop, koppeling openen in nieuw tabblad, dan krijg ik een nieuwe pagina met de foto in het groot, en die kan ik dan gewoon opslaan. Weet niet welke versie van firefox jij hebt ^^?
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de mooie foto's!! Van Amy heb ik ze allemaal, van Inca bijna allemaal op 1 fotograaf na. Ga eens even uitzoeken welke ik wil bestellen
Er kwamen vanavond een aantal dingen tussen door die wegens omstandigheden even voor ging, vandaar dat ik niet alle honden vanavond online heb kunnen zetten. Deze zullen morgen dus ergens in de ochtend verschijnen!
ik heb gister nathalie, carlijn en anouk aangesproken dat de foto`s er voor morgen op moeten staan Anouk en carlijn hoefde nog maar 1 model (dus kan bv zijn dat Ze daar om de een of andere reden geen foto`s van hebben kunnen maken) Dus enkel nathalie mist nog veel.
Dacht dat ik de mijne al had geupload van Yentle, maar kennelijk ben ik vergeten op publish te drukken ofzo Vandaar dat de foto's van Yentle er nog niet op stonden. Ik ga nu net eten, dus na het eten zal ik ze even opnieuw uploaden (:
Jaaaaaah, alle foto's van Habibi staan op de site!
Vraagje aan alle fotografen: Als ik een origineel bestand wil bestellen, wat kost me dat? De totale hoeveelheid foto's die ik ga bestellen is namelijk enigszins afhankelijk van wat ze per stuk kosten... (Wil het liefst originele bestanden kopen, en ze dan zelf bij een fotozaak in de buurt laten afdrukken. Lijkt me het handigste, dan kan ik per foto even kijken op welk formaat ik hem laat afdrukken)
Bij veel mensen vind ik wel de prijzen van een shoot. Of van nabestellingen op fotopapier. Maar niet de prijs van bijvoorbeel 1 of 2 foto's, origineel bestand...