Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nessie schreef:Er moest toch bij iedereen een standfoto? Want die standfoto van Wolder is nou niet bepaald sierlijk voor hem maar ik deed hem erbij omdat er een standfoto bij moest. Maar nu zie ik meerdere paarden met helemaal geen standfoto..
Samy schreef:Nessie schreef:Er moest toch bij iedereen een standfoto? Want die standfoto van Wolder is nou niet bepaald sierlijk voor hem maar ik deed hem erbij omdat er een standfoto bij moest. Maar nu zie ik meerdere paarden met helemaal geen standfoto..
Niet iedereen had, dus vandaar dat er uit de fotos een selectie is gemaakt ...
Nessie schreef:Er moest toch bij iedereen een standfoto? Want die standfoto van Wolder is nou niet bepaald sierlijk voor hem maar ik deed hem erbij omdat er een standfoto bij moest. Maar nu zie ik meerdere paarden met helemaal geen standfoto..
Bienotje schreef:Ik heb mijn paard nog niet lang en ook geen geschikte foto, laat staan een standfotoIk heb dus maar iets anders uitgekozen. Soort standfoto met deken op leek me ook niet geschikt. Maar ik merk vanzelf wel of die van mij de fotografen genoeg aanspreekt of niet. Zou wel even een mooie opsteker zijn in ieder geval
Yesorno schreef:Bienotje schreef:Ik heb mijn paard nog niet lang en ook geen geschikte foto, laat staan een standfotoIk heb dus maar iets anders uitgekozen. Soort standfoto met deken op leek me ook niet geschikt. Maar ik merk vanzelf wel of die van mij de fotografen genoeg aanspreekt of niet. Zou wel even een mooie opsteker zijn in ieder geval
Voor mij geldt precies hetzelfde!
Citaat:
Daarom ook graag alle top 10's in volorde in sturen