Waarom met de één wel dan en de ander niet? Dan moet je met niemand rekening houden vind ik Je vraagt zelf een paar paginas terug of er iemand bezwaar heeft tegen de opties waarop anderen ook aangeven wat ze willen.
Mossel
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-12 11:46
Ik heb ook niet gezegd dat ik met iemand rekening ga houden dit zijn gewoon 2 locaties die ik in m,n hoofd heb zonder dat ik daarbij met iemand rekening hou. Ik heb alleen gevraagd of 1 van die 2 oké was MEer niet
Ijs en verder had niemand bij mijn weten bezwaar tegen de opties
Mossel
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-12 12:54
Gosh het is echt moeilijk om te typen met de tel. Maar goed inheb het vorige een beetje verkeerd geformuleerd. Ik kan niet met iedereen speciaal rekening houden. De 1 wil meer zuidelijk de ander meer noordelijk. Dan wil er ander weer iets anders, daar kan gewoon geen rekening mee gehouden worden ik kies gewoon een locatie uit, is ie niet haalbaar voor iemand dan is het jammer, maar kan niet alles op 1 iemand aanpassen
Ik snap dat je niet met iedereen rekening kan houden. Maar een ander gaf ook aan dat ze t het liefst zo zuidelijk mogelijk wil, ivm rij afstand Vandaar dat ik ook aan gaf wat mijn voorkeur is, ook gezien mijn rij afstand (onder het zadel) (diegene gaf reactie op de vraag of er iemand bezwaar heeft tegen een van de opties)
Maar goed, eerst ook maar uitzoeken of je bij t rozendaalse zand wel te paard mag komen. Volgens mij niet overal daar... Rozendaalse veld heb je wel ruiterroutes, maar of er nu ook een ruiterroute over het zand loopt daar... Zal zo eens op de kaart kijken die we hier hebben, die gebruiken wij altijd
Je loopt over het rozendaalse zand een klein stukje ruiterroute redelijk in de buurt van de parkeerplaats Over de tunnekesweg is een aangespannen route volgens de kaart Dit is meer heide en geen zand (behalve het pad zelf ) aan het begin van deze weg is een parkeerplaats (de bloemers heet die)
hallo! Ik zit niet zo vaak op bokt dus zag dit topic pas net! ik zou me graag aan willen melden als fotograve! als dat nog kan Ik doe het nog niet zo heel lang maar vind het wel erg leuk! En ik zou zo wellicht ook wat ervaring kunnen op doen!
Is er misschien al iets meer bekend over een datum of een locatie. Mossel heb je al ergens kunnen kijken waar het geschikt is en wat toegestaan is? Wat betreft rekening houden met, dat kan idd niet met iedereen. Wel zou ik oppassen met het 'aanvallende'. Dat je hard je best doet, top!(No hard feelings) Hartstikke fijn, maar sommigen willen ook graag hun voorkeur aangeven. Dat moet ook kunnen, alleen of er ook daadwerkelijk aan ieders voorkeur gehouden kan worden, dat gaat niet. Dat ziet iedereen wel in. Men is vrijwillig om zich op te geven en zich naar de plek te begeven die uitgekozen wordt door Mossel.
zolang het op een zondag is maakt de datum mij niet uit, van de locaties die genoemd zijn maakt t mij ook niet uit, rijd er wel heen met paardlief. (zal op tijd vertrekken en een borstel meenemen, kan ie als dat nodig is opdragen en weer schoon worden.
wat ik iig neit doe, is paard tussen paaltjes los.....alleen stand, evt met longeerlijn en rijfoto's