Haha, er komt nog wel een keer een hond, maar nu is het nog niet de juiste tijd daarvoor. Ik ben aan het afstuderen (dus wat dat betreft heb ik nu wel tijd) maar ik ga een baan zoeken als ik klaar ben en dan weet ik niet hoe ik zit qua tijd, en toch wel banketstaaf om je hond dan maar 8u/dag in huis te laten zitten omdat ik er zo nodig eentje moest hebben . Lijkt me wel erg leuk... Maar eens kijken hoe het allemaal loopt de komende tijd...
Wallie
Geplaatst: 25-01-12 17:57
Diesel
Lola
samen.. en gelijk.. halsband of tuigje?????
Lola is toen ze pup was gebeten door haar moeder hierdoor waren haar wimpers in haar oog gegroeid, in het asiel is ze hieraan geopereerd, ze heeft nu 1 slecht oog.. heel appart ziet het eruit, ze ziet er niet voor de volle 100% mee.. maar dit maakt haar natuurlijk uniek.. ze is niet knap maar wel lief!
Diesel heeft ook een wondje bij zijn oog, precies hetzelfde verhaal.. gelukkig heeft hij er verder geen ondervindingen van!
Ik sta helaas nog op de reservelijst en heb geen recente foto's op dit moment. Foto' s van me Bouvier (pup) staan in me profiel.
Mocht er intresse in zijn kan ik in maart ook me nieuwe pup mee nemen. Hij is nu 9 weken een een kruising tussen american bulldog X american stafford. Dan kunnen de fotograven kiezen.