WiancaR schreef:Is er misschien ook een mogelijkheid dat ik met iemand van een station daar kan mee rijden? Want met de trein kom ik ver, maar hoogstwaarschijnlijk niet op de plaats van bestemming

.
Station Holten ligt aardig dichtbij de Holterberg (zo'n beetje onderaan de voet..), ben er vroeger vaak langs gefietst zo de Holterberg op....
Daarbij is er vast wel iemand die van station Holten af kan halen? Of evt. zou station Nijverdal of Nijverdal West (Nijverdal West zit bijna pal naast Hotel Dalzicht / bezoekerscentrum Sallandse Heuvelrug, dat ligt ook weer pal naast de Holterberg (wel aan de andere kant dus) en vanaf Nijverdal West loop je ook zo de Holterberg in) ook te doen zijn. Als ik zelf tegen die tijd de auto mee kan krijgen dan kan ik dus evt. wel mensen vanaf station Nijverdal of Nijverdal West oppikken. 
Bagheera het is vanaf de snelweg naar de Holterberg erg makkelijk te vinden, station Holten moet je wel stukje Holten zelf in overigens. Al ligt het er wel aan welke afslag je neemt. 
Maar goed, zowel vanaf station Holten of Nijverdal / Nijverdal West is er nagenoeg wel wat te regelen.
Laatst bijgewerkt door _Marinke_ op 26-01-12 23:40, in het totaal 2 keer bewerkt