Want volgensmij hebben we nu toch een oneven aantal honden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamboBeach schreef:Wel jammer want ik had mij vroeg op gegeven maar netjes gewacht omdat ik niet wist dat je jezelf op de lijst moest zetten en nu gaan de reservehonden ook mee, beetje jammer dat het zo gaat eigenlijk.
Mlies schreef:Citaat:7 januari:
* Jorinda__ (honden + fotografe)
* Milan_lover (hond + fotografe)
* Zasread (hond)
* vroli1 (hond + fotografe)
* Mariska_28 ( hond reservelijst )
* Caroline-max (hond)
* Heleen06 (hond reservelijst)
* Van (honden)
* Air (fotografe)
14 januari:
* Van (honden)
* Sok (fotografe)
* Air (fotografe)
* Mlies (hond reservelijst)
21 januari:
* Zasread (hond)
* Van (honden)
* Sok (fotografe)
* Air (fotografe)
28 januari:
* caroline-max (hond)
* Van (honden)
* Sok (fotografe)
* Air (fotografe)
* Mlies (hond reservelijst)
MamboBeach schreef:Sok, ik heb met jou toen een PB-wisseling gehad maar ik heb daarna niets meer vernomen.
Bassenqua, je begrijpt helemaal niet waar het om gaat dus kun jij daar ook niet over oordelen. Ik bedoel het ook helemaal niet kwaad maar het mag dan toch wel gezegd worden? Ik vind jouw reactie dan ook erg jammer.
Sok schreef:MamboBeach schreef:Wel jammer want ik had mij vroeg op gegeven maar netjes gewacht omdat ik niet wist dat je jezelf op de lijst moest zetten en nu gaan de reservehonden ook mee, beetje jammer dat het zo gaat eigenlijk.
Ja sorry.. Als mensen zichzelf niet op de lijst zetten, kan ik ook moeilijk weten dat ze mee gaan.
Fotografen kunnen nog mee, honden niet. We moeten toch ergens een grens trekken.. Als er afvallers zijn, zijn jullie van harte welkom
Jorinda__ schreef:Sok schreef:Ja sorry.. Als mensen zichzelf niet op de lijst zetten, kan ik ook moeilijk weten dat ze mee gaan.
Fotografen kunnen nog mee, honden niet. We moeten toch ergens een grens trekken.. Als er afvallers zijn, zijn jullie van harte welkom
We mochten niet zelf op de lijst zetten, dat wilde jij graag bijhouden