Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Er is vast wel plek voor degene die ergens een luchtbed of matras neer wil knallen
Ik ga er nu even vanuit dat degene die bij mij geen matras gereserveerd hebben zelf zorgen voor slaapmateriaal (inclusief matras
). Alles is vergeven op dit moment dus als je wilt slapen moet je er zelf voor zorgen.
lukt het je nou echt niet om het geld over te maken dan kun je het ook op de dag zelf overhandigen.
(niet erg hoor
hmm… is ook weer niet slim om dat te zeggen, want nu zien jullie het misschien als vrijbrief om ongelovelijk offtopic te gaan… niet teveel doen dus kindertjes
)
ik ga elk jaar naar de voorstelling van de Plattelanders, locale toneelvereniging bij mij in de buurt, zijn behoorlijk goed voor amateurs, en ik vind ze geweldig. Omdat ze dus zo goed zijn, zijn hun kaarten voor de voorstellingen razendsnel verkocht, met als resultaat dat ik (na 2 dagen!!!) nog maar kaarten voor 2 voorstellingen kon boeken, ene datum kan ik niet, andere datum, was deze LAN, en sja, dan gaat de toneelvereniging toch voor
Maar jullie heel veel plezier gewenst! 
pearl_tje schreef:De strijd om het matras kan beginnen, he maarten ik neem het matras erbij twee persoon bed