Zó... Na 4 uur slaap nu weer wakker, vannacht mega piratenfestijn gehad! Erg leuk!!!. Brownies al bijna klaar en dan een proefje gaan rijden. Ik lig perfect op schema! TOT vanmiddag!!!!
appalin
Geplaatst: 29-10-11 07:29
@Tendance: Haha strakke planning heb jij
Ik wens jullie allemaal veel plezier en baal best wel dat ik er niet bij kan zijn. Hoop dat de volgende keer op een zondag is
Ja, hier nog 1 wakker, niet veel geslapen aangezien ik vanacht ineens de kriebels kreeg " doet Pam het morgen wel goed op de trailer,in het bos,met de anderen..waaaah!" Maar goed, komt vast in orde!
Ik hou trouwens ook van luxe en duur en prima en betaalbaar hoor..zolang het maar lekker is! (Ik ben gewoon niet zo'n moeilijke eter, was voor mijn ouders altijd erg fijn hihi)
Ik wens jullie allemaal heeeel veel plezier vandaag! Wij gaan zo de laatste hand aan stal,leggen en dan gaan ze om. Misschien ga ik,nog even naar de paardenmarkt, al zou ik liever een stel.Geldersen op buitenrit zien! Oh ja en als er gekookt gaat worden, hou ik me aanbevolen! Geniet van vandaag, enne...fotos maken he!?
Ik vond het geweldig, maar patries, Tendance mist haar vriendinnetje!!! Die hadden elkaar echt direct gevonden, al leek het eerst alsof Pam met name dance had gevonden.
Ik heb genoten!!!! Bedankt allemaal!!!
anoukie88
Geplaatst: 29-10-11 19:41
haha ja die 2 zullen elkaar wel missen nu. Vond dat ze allemaal netjes met elkaar omgingen en dat voor een groepje dames PB vond het ook leuk om je nog even te zien. En Han heeft de weg zéér goed gewezen Zo nu naar een verjaardag en vannacht lekker een uurtje langer slapen
MariekeA
Geplaatst: 29-10-11 20:21
anoukie88 schreef:
Heb echt super genoten van al die leuke en brave paarden
Ow, en ik maar denken van ons mensen...
Ik ben ook zo ongeveer al 10 minuten thuis. Mega file op de terugweg
Ik kon heerlijk op de cruisecontrol met 90 aan 1 stuk door. Hoefde niet 1 keer te remmen of extra gas te geven.
PaysBas
Geplaatst: 29-10-11 20:54
Oeps hoefde geen pb'tje te doen;
Onderwerp: Gelderse bokkers gaan op buitenrit
Tendance schreef: Ik kon heerlijk op de cruisecontrol met 90 aan 1 stuk door. Hoefde niet 1 keer te remmen of extra gas te geven.
Hey mevrouw Tandance; Leeft je andere spiegel nog? Hoorde het verhaal van Bf. Ik zou me echt kapot schrikken!!! Heb je de naam van t bedrijf toevallig gezien?
Han vond Dick z'n humor ook zeer geslaagd
Hè Anouk! Wat goed van jou die opmerking over de tijd Wij waren het compleet vergeten... Vond het idd leuk om jullie in t echt ff rap te ontmoeten
Marieke: balen die file! Ff bijkomen van een lange zit! Hoe zijn de foto's geworden?
Pammes; leuk was het ff zo in t echt kletsen Wat een land heeft de boer zeg!
We zijn achter die boer aangereden, dus het gaat zeker vergoed worden, maar was wel schrikken. Was ook leuk om Jou even te zien PB
GJ9
Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-11 22:31
Natasja: ben je weer een beetje opgeknapt? Vanacht een uurtje extra, heerlijk!
PB: leuk dat je bf in zijn schik was met Dick Dick is gewoon Dick, lekker onbevangen.
De foto's heb ik, ben ze nu aan het bekijken. Fotograferen in het bos valt tegen hoor, vaak veel te weinig licht. Voor mijn camera dan.
Ik vond het super leuk ja, om jullie en de paarden te zien. En idd, net wat Marieke zegt: iedereen heeft een paard wat bij hem past. Of qua karakter, of qua maat/voorkomen. Tendance, jij moet niet op een kleintje gaan zitten nee.
Van mij ook allemaal een bedankt! Helemaal top en zeker voor herhaling vatbaar!