Dat ziet er ook t meest grappig uit
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xtostarlight"]
[quote="Fairie schreef:Ik zal waarschijnlijk niet zo veel kunnen schaatsen i.v.m mijn rug. Ik plaats me zelf dan ook tot Schaatsmeeting fotograaf

Inschrijflijst schreef:[/quote]Met de bus/trein:
Afspreek punt: Groot infobord naast kraam houwens vlaai
1. Naam: Rainie
Echte naam: Rainie
Leeftijd: 15 jaar
2. Naam: Fairie
Echte naam: Mireille
Leeftijd: 15 (bijna 16)
3. Naam: Frostwood
Echte naam: Simone
Leeftijd: 15
4. Naam: Wilfredlover
Echte naam: Jacqueline
Leeftijd: 18(over 2weken 19)
5. Naam: Irritant
Echte naam: Glennie
Leeftijd: 15
Eigen vervoer
Afspreek punt: Ingang schaatsbaan
6. Naam: xtostarlight
Echte naam: marlou
Leeftijd: 16
7. Naam: juudje
Echte naam: judith
Leeftijd: 13
8. Naam: crossmonster
Echte naam: bregje
Leeftijd: 25
9. Naam: Jen
Echte Naam : Jennifer
Leeftijd : 17
10. Naam: Solide
Echte naam: Ilse
Leeftijd: 23
11. Naam: Nathalie
Echte naam: Nathalie
Leeftijd: 16
12. Naam:Destinietje
Echte naam:Iris
13. Naam:Lovemidnight
Echte naam:Renée
Leeftijd:14
xtostarlight"]
[quote="Irritant schreef:Als we daar zijn dan kunnen jullie de manege zien waar ik op heb gezeten. Die staat er namelijk langs

Ik zat daar namelijk toen ik 8 was, volgens mij. Tot mn 9e. Ik wist toen echt niet hoe die manege heet. Nu nog steeds niet
Rainie schreef:Glennie hoe lang heb jij gereden (totaal niet offtopic enzo)
Ik vond het altijd leuk totdat we ponykamp hadden. T was net een gevangenis, gewoon niet leuk
`s morgens en `s avonds aten we brood en `s middags aten we warm. En dan niet lekker maar heeeeel vies. Bloemkool en boontjes enzo
En je mocht niet van tafel totdat je alles maar dan ook echt alles op had. Inclusief je drinken. En we moesten al rond 9 uur gaan slapen, behalve als we die avond iets gingen doen. Was echt vreselijk. En dan heb ik nog niet over de meisjes daar gesproken. Er waren wel een aantal meisjes waarmee ik veel om ging maar er zaten daar een paar en die waren echt zwaar arrogant en verwaand. Dachten dat ze beter waren dan de rest enzo. Ze waren ook iedereen aan t pesten enzo, inclusief mij. Ik had toen ook vreselijke heimwee. Ik ben toen na ponykamp weggegaan. xtostarlight"]
[quote="Irritant schreef:Heeft wel een naam, maar die weet ik dus niet
(vaak word t in de paardenwereld van Dongen genoemd
)
Slim dat ik niet bijhoud wanneer ik wedstrijd heb.
Maar op zaterdag kan ik altijd wel denk ik. Gewoon 's ochtends knotten. (dus dan moeten we niet té vroeg gaan
) Irritant"]
[quote="Rainie schreef:Glennie hoe lang heb jij gereden (totaal niet offtopic enzo)
Ik vond het altijd leuk totdat we ponykamp hadden. T was net een gevangenis, gewoon niet leuk
`s morgens en `s avonds aten we brood en `s middags aten we warm. En dan niet lekker maar heeeeel vies. Bloemkool en boontjes enzo
En je mocht niet van tafel totdat je alles maar dan ook echt alles op had. Inclusief je drinken. En we moesten al rond 9 uur gaan slapen, behalve als we die avond iets gingen doen. Was echt vreselijk. En dan heb ik nog niet over de meisjes daar gesproken. Er waren wel een aantal meisjes waarmee ik veel om ging maar er zaten daar een paar en die waren echt zwaar arrogant en verwaand. Dachten dat ze beter waren dan de rest enzo. Ze waren ook iedereen aan t pesten enzo, inclusief mij. Ik had toen ook vreselijke heimwee. Ik ben toen na ponykamp weggegaan.
Er moest het hele uur iemand langslopen en er werd gewoon gescholden tegen een meisje die een donkere huidskleur had. Ze werd niet bij naam genoemd maar werd "neger" genoemd.
Nathalie"]
[quote="Irritant"][quote="Rainie schreef:Glennie hoe lang heb jij gereden (totaal niet offtopic enzo)
En je mocht niet van tafel totdat je alles maar dan ook echt alles op had. Inclusief je drinken. En we moesten al rond 9 uur gaan slapen, behalve als we die avond iets gingen doen. Was echt vreselijk. En dan heb ik nog niet over de meisjes daar gesproken. Er waren wel een aantal meisjes waarmee ik veel om ging maar er zaten daar een paar en die waren echt zwaar arrogant en verwaand. Dachten dat ze beter waren dan de rest enzo. Ze waren ook iedereen aan t pesten enzo, inclusief mij. Ik had toen ook vreselijke heimwee. Ik ben toen na ponykamp weggegaan.