Fotoshoot meeting Zuid-Holland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Carien

Re: Fotoshoot meeting Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 00:50

Groep opsplitsen ben ik persoonlijk niet zo'n voorstander van. Wel is het rustiger voor de paarden. Maar denk toch dat je zoiezo niet met al de paarden tegelijk op het strand bent? Misschien handig om een tijdschema te maken? Weet niet hoe dat op andere meetings gedaan wordt?
Hoop dat je iemand kan vinden Ninajojo. Wil iemand je niet rijden met de trailer?

NiKip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 00:54

Heeeeel misschien. Maar ik schat de kans echt heel heel heel erg klein in...
*denkt nog een keer goed na*
Nee.. Dat gaat echt een heeeeeeeeeeele kleine kans worden :P

_Carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 01:00

Zou jammer zijn Ninajojo! Kan begrijpen dat Katwijk dan idealer voor jou zou zijn.

NiKip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 01:01

Daar rij is zo naar toe ja :P
Is ons dagelijkse rondje ;)

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 01:30

ninajojo schreef:
Daar rij is zo naar toe ja :P
Is ons dagelijkse rondje ;)

heb je in mijn en freya haar onderschrift gekeken??? staat een leuke zomer aanbieding.. misschien vind je dat iets??

Wij komen gewoon naar katwijk ;)

maar als er sowieso zoveel animo is voor katwijk ook moeten we het sowieso ook eens overwegen om daar met zijn alle naar toe te gaan... dan in het na seizoen is er nog veel meer mogelijkheid met de boulevard van katwijk op de achtergrond.. is wel mooi met de witte kerk of de vuurtoren..

NiKip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 01:48

Ik zit nogal met de kosten..
Heb net een nieuw zadel gekocht en heb nog maar 10 euro om deze maand mee door te komen :')

De katwijkse boulevard is inderdaad een mooie achtergrond! :j

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 07:59

als je veel mensen hebt die met de trailer komen is Katwijk toch handiger ivm parkeren..
Maar als je mooi tussen bomen wil fotograferen is Noordwijk beter..

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 08:48

ow jeej wat gaan jullie hard zeg! Avondje feest en moet 5 pagina's bijlezen haha :D

Oke het is dus verplaatst naar Noordwijk super, dan kan ik nog steeds.

even over de grote van de hele groep je kan ook opsplitsen toch?

Dat je 2 fotografen per model doet en je dan gewoon af en toe van model wisseld??

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-11 08:56

Ik ben zelf geen voorstander van opsplutsen. zeker gezien de organisatie.

Even voor de duidelijkheid, er komt een schema met tijden en modellen en een groepje fotografen. Met crossen bedoel ik galop en dus niet alleen stappen bijv. als je op dat moment niet wil, geen punt maar het is wel handig van te voren te weten.

Over het lint: als iedereen geen voorstsnder is, laat ik hrt thuis ;)

Aan hrt begin krijgt elke fotograaf tijd met het model om te poseren op het strand. Zo heeft niemand een bezweet model. Erna kunnen we opzadelen rn event rijden. Dus ook even doorgeven als je alleen wil tijden of alleen wil poseren.

Mocht iemsnd een ander idee hebben hoor ik het graag alleen vind ik het zelf wel fijn om alles ern beetke op te splitsen zodat het overzichtelijk blijft. het schema komt ongeveer 1 week van te voren.

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-11 09:03

dus even voor iedereen. ik organiseer alleen bij Noordwijk omdat ik die dag niet op 2 plaatsen tegelijk kan zijn :) Ik zal de manier ook even in de qoute zetten.

Mocht je wel een keer je paard los willen tussen de paaltjes op het strand, heb ik nog een aanbieding voor afspraken voor 1 september gemaakt met een gratis canvas. Wil je iets anders, kan je altijd even een pb sturen voor een passende prijs :)

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 09:06

Hallo :)
ik vroeg me af wat voor fotos jullie gingen maken. Portret of rijfotos? En hoe zit het met de fotos daarna, krijgen we die gewoon in de topic of per email? Ik heb als het goed is niks, en zou misschien wel kunnen komen met billy (en een vriendin misschien met Charlie) maar ik wil graag eerst wat meer informatie :)

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-11 09:08

AUB AANVULLEN INDIEN JE AANWEZIG KAN ZIJN. LATER VOLGT DE DEFINITIEVE INFORMATIE!!

Lijstje meeting

11 september
Tijd: 11.00

Modellen:

- Jolmer20 met Peppie
- Merlinde met Caro (gegevens ontvangen)
- Nina met Poularde
- Shanty met Misty (gegevens ontvangen)
- caroliin met Romy
- S__L
- Qwek
- Golddigger08= Lotte met Golddigger
- bitttermoon met Leeroy (gegevens ontvangen)
- shirly_bob met Komiek (gegevens ontvangen)

Fotografen:
- _Aurora_ (gegevens ontvangen)
- x_Lys
- Charlottje
- Dancertje
- NoGo
- Freya
- DesireeK (gegevens ontvangen)
- evdpanne (Katwijk/Noordwijk)
- Jessie
- xMnOn o.v.b.
- LynnDenise o.v.b.
-Carien87, als het uiteindelijk toch misschien in Noordwijk plaatvindt kan ik ook eventueel met paard model staan.
- __Nicky

Helpers met planning, regelen plaatsen modellen etc.
- Jaap (vriend _Aurora_)

Aanvullende informatie
- ongeveer 1 week van te voren komt een planning met wanneer welk model moet. De fotografen worden opgesplitst in kleine groepjes. Het aantal is afhankelijk van het aantal fotografen en modellen. Elke fotograaf krijgt de tijd om het model te fotograferen in poses. Daarna kan er gezadeld worden en kan in groepjes gereden worden.
- We spreken 1 vast punt af waar we met iedereen verzamelen.
- Mijn vriend zal voornamelijk iedereen begeleiden waar die heen moeten en wie met wie moet gaan shooten.

De foto's
De foto's worden door de meeste fotografen hier door een link in het topic geplaatst. Daar kunnen ze vanaf worden gehaald op website formaat met een klein copyright logo. Ze kunnen eventueel worden nabesteld. Sommige fotografen doen het anders, maar dat wordt hier gemeld in het topic.

Kosten
De meeting is geheel gratis.

Aanmelden?
Voor een definitieve aanmelding heb ik de volgende gegevens nodig:
- Naam
- Eventueel naam paard
- Eventueel foto paard
- Telefoonnummer
- Poseren ja of nee
- Rijden ja of nee
- Galop ja of nee (kan altijd achteraf nog besloten worden dat je dit niet doet, maar dan weten van te voren een beetje hoe en wat)
Laatst bijgewerkt door _Aurora_ op 20-08-11 09:15, in het totaal 1 keer bewerkt

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 09:12

De mensen waar ik foto's van maak krijgen van mij +/- 25 foto's met Copyright toegestuurd via een download link van Dropbox :)
Bij mij kan je trouwens de foto's kiezen die je bewerkt wil hebben. Ik gooi alle gemaakte foto's in 1 album en zet daar nummers bij.
Model mag zelf +/- 25 foto's uitkiezen die ik dan zal bewerken :) Dan weten we zeker dat beide partijen blij zijn :)
een keuze voor 1 origineel voor eigen gebruik is bespreekbaar!! (na de shoot afhankelijk van hoeveel foto's er zijn gemaakt en of het model echt 1 foto heel graag wil hebben)
Foto's die gemaakt worden deze dag wil ik wel graag gebruiken voor portfolio als er echt goed materiaal tussen zit, daar vraag ik uiteraard wel eerst even toestemming voor

Aurora goed bezig :D

Lottegold

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 09:20

Misschien is het leuk als de fotograven een top 3 maken met die paarden die hun leuk lijken om te fotograveren..
Ik weet niet of dat voor een fotograaf wat uitmaakt?

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-11 09:21

ik zou graag iedereen willen fotograferen, maar mocht een fotograaf dat niet willen, kan je het altijd doorgeven. Qua schema maken wordt het dan wel een stuk lastiger...

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 09:58

Jullie zijn goed bezig :)

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 10:07

_Aurora_ schreef:
Lauke schreef:
helaas voor mij gaat het hem niet worden als ik zo de reiskosten zie :')

Jammer zeg, had je graag eens voor de lens :D

haha, ik bedoelde als fotograaf hoor :P paard kan niet eens tegen auto's en slaat denk ik door op het strand :') maar je mag altijd naar amersfoort komen O:)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 10:08

_Aurora_ schreef:
Aan hrt begin krijgt elke fotograaf tijd met het model om te poseren op het strand. Zo heeft niemand een bezweet model. Erna kunnen we opzadelen rn event rijden. Dus ook even doorgeven als je alleen wil tijden of alleen wil poseren.

Bedoel je daarmee dat iedere fotograaf om de beurt tijd krijgt voor een model? Dat gaat een eeuwigheid duren met zoveel fotografen en modellen.

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 11:29

Ik wil wel model zijn! :) Mijn bijrijdpaard (ik doe haar al 2 jaar en zorg min of meer fulltime voor haar) heet Babushka, is een KWPN merrie van 9 jaar oud en 1.74 hoog. Ik zou graag gallopfoto's van ons hebben op het strand. Draf/stap/samen poseren lijkt me ook gaaf. Als het maar van ons samen is ;)
Hier een foto van ons samen
Afbeelding

Ik hoorde dat ik in dit topic moet aanmelden? Mijn tel nummer pb ik liever, naar wie kan dat?

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 11:35

Ik heb ook aangemeld per pb:
met dit duo :D
Afbeelding
paard in actie:
Afbeelding

NiKip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 12:30

Ik kan er helaas niet bij zijn op 11 september. De eigenaresse van Poularde is dan nog weg en dus mag ik niet zo ver buitenrijden.
Dus ik kan van het lijstje af.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 12:38

Arianna1983 schreef:
Ik wil wel model zijn! :) Mijn bijrijdpaard (ik doe haar al 2 jaar en zorg min of meer fulltime voor haar) heet Babushka, is een KWPN merrie van 9 jaar oud en 1.74 hoog. Ik zou graag gallopfoto's van ons hebben op het strand. Draf/stap/samen poseren lijkt me ook gaaf. Als het maar van ons samen is ;)
Hier een foto van ons samen
Afbeelding

Ik hoorde dat ik in dit topic moet aanmelden? Mijn tel nummer pb ik liever, naar wie kan dat?

Bij _Aurora_ kan je dat doen..

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 13:28

Ik kreeg via pb de vraag om met 1 van mijn paarden model te staan maar dat gaat helaas niet lukken. De fries zijn benen zijn niet zo heel erg sterk en ik weet niet of hij zich rustig zal houden dus voor het behoud van hem ga ik dat maar niet doen.
Mijn andere paard ( zwarte kwpn'er) is niet zo'n held dus ik durf het niet aan om hem mee te nemen naar het strand, ook met de angst op blessures als hij zich erg misdraagt.
Sorry, het had me erg leuk gevonden maar ik durf het niet aan met m'n mannen. Iig een hele fijne dag!

NiKip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 13:33

Zijn er toevallig nog fotografen hier die het leuk zouden vinden om na 1 oktober in Katwijk te komen fotograferen? :)

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 13:33

Ik zou het wel leuk vinden om dan model te zijn :D