[Besloten] Zeeuwen naar Wolfheze

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 15:53

ooh moet dan ook maar eens hard gaan speuren. Kan niet geloven dat Verona er dadn geen heeft. Nog niets gevonden eigenlijk. Al wel flink geinspecteerd maar goed.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 15:55

Geen idee waar het mee te maken heeft. Ikzelf denk haast iets van een allergische reactie op iets, maar wat? Ze hebben een test gedaan, maar daar kwam niks bijzonders uit. Nu is het sowieso zwaar weer voor hem met die warmte ineens.

Toch ook nog 2 teken gevonden. Ook van die kleintjes? Die ik vandaag vond was duidelijk een slag groter dan die ik vond op de veluwe. Deze vond ik nóg viezer eigenlijk :=

Wbt die mooie momenten, ik zit nog steeds in de wolken hoor! :) Ik sta hier overdag in de klei te baggeren, maar in gedachten zit ik nog bij de veluwe ;)

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 16:00

ik ook hoor. Deze vakantie heeft me enorm goed gedaan. Kan weer verder. Mocht wedstrijden niet verder lukken hheb ik wat anders wat we wel heel goed doen. Maar goed ben erachter dat springen nu al beter gaat dus ben al helemaal happy.
Ik blijf in mijn hoofd ook nog lekker op de veluwe.

Dais_

Re: [Besloten] Zeeuwen naar Wolfheze

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 16:03

Haha je hebt genoeg alternatieven gevonden :D Springen deed ze super goed en ze keek er zo enthousiast bij haha :D Buiten rijden ging ook top. Ik zou het, als ik jou was, in de toekomst lekker blijven combineren :j

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 20:32

Al kriebels voor een herhaling in 2013?? ;)

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 20:58

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 22:49

Altijd!

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:30

haha kriebels zeker. Maar of het 2013 haalbaar gaat zijn?? Ben bang dat ik pas in maart/ tot mei weer op Verona kan klimmen. om echt te rijden en mijn opleiding................. maar de kriebels heb ik nog steeds.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 09:08

Noooh! Ik had dit topic uit eigen berichten geflikkerd (ruim die lijst altijd nogal op :o )

Mag ik? Mag ik? Mag ik gaan regelen? :):) *staat klaar in de startblokken* :D :D :D

Zoals we de laatste keer besproken hadden, sowieso dit vaste clubje aanhouden en verder zien we wel? :) Marjolein : ik snappum... Ik wou anders voorstellen dat jij sowieso van een plekje voorzien bent, en pas een / twee maand op voorhand definitief doorgeeft of je ook meegaat? Dit ivm herstel en alles inderdaad.

Praktisch... O:) :Y)

Ik neem er sowieso 2 mee, Amanda en Nico, zelfde recept als altijd, leenpaard dus ook beschikbaar voor Kelly en/of Daisy indien zij geen / beperkte ride hebben.

Periode : Mag ik dit keer sowieso voor een week in de maanden juni of juli stemmen? Eventueel ook de 1e week van augustus, maar later niet ivm dat een collega van me de laatste drie weken van augustus vrij wilt :) Hoe past dat met jullie plannen?

:D :):) :D :):) :D

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 09:20

Ik heb helemaal nog geen vooruitzicht op die periode. Plan maar, ik plan daar wel omheen. Het liefst in een zoveel mogelijk daas-vrije periode en met goed weer :D

Hoe ruim je je lijst eigen berichten op? :o?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 09:43

Woei! Ik wil ik wil ik wil!
Juni ga ik ook een weekend, mogelijk in het midden, maar dan heb ik het liefst juli voor een week weg ;) *gaat paps zeggen dat hij niet op vakantie mag*

Plannen heb ik verder nog niet. Van mij mag je het regelen hoor :D

Mijn recept is ook hetzelfde; ik neem er waarschijnlijk gewoon 1tje mee, maar heeeeeeeeeeeeel misschien mijn shetpony ook.

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 09:50

Ik wil dit jaar ook heel graag mee, als het mag :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:03

Tuurlijk Simoon :j

Ingrid, jij een weekend in juni dus? Dan beperkt het zich tot juli, en dan liever ook een beetje eind juli lijkt me ?

Even kijken : dit lijstje is van vrijdag t/m vrijdag trouwens, kan eventueel ook kijken voor maandag tm maandag als men dat liever heeft? :?

12 tm 19 juli
19 tm 26 juli
26 tm 02 aug
02 tm 09 aug

Iemand bezwaren of voorkeuren mbt een van deze weken?

Berichten opruimen kan nu niet meer goed, maar ik heb ooit dat gedaan toen het nog wel kon, gewoon die rondjes met dat stipje aanklikken, zo kan je topics aan of ontstippen. Ik heb er maar 6 meer staan op het moment :+

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:23

Wij waren dit jaar er op 10 augustus en 2 weken ervoor spraken ze van 'heel veel dazen' als ik me niet vergis?
Ik en die dazen... ben er echt als de dood voor hoor :D Misschien moet ik eerst in therapie :=

Ik hoop Andros weer mee te kunnen nemen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:35

Ik ben in juni en juli daar geweest, en toen nooit last van dazen. Pas dit jaar dat ik voor het eerst last ervan had en Aman die deken op moest :+ Dus naar mijn referentie was dit het ergste jaar in augustus :')

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:35

Dit is goed om te horen Maya :j

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:40

Dais_ schreef:
Wij waren dit jaar er op 10 augustus en 2 weken ervoor spraken ze van 'heel veel dazen' als ik me niet vergis?
Ik en die dazen... ben er echt als de dood voor hoor :D Misschien moet ik eerst in therapie :=

Ik hoop Andros weer mee te kunnen nemen :j

Dankzij de dazen heb ik m'n been gebroken, dus heb het er ook niet echt op :+

Paard gaat compleet door het lint als die beesten op d'r zitten -O-

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:45

Hmmm, dat moeten we dus niet hebben!!

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:54

Nee, maar moet sowieso eens goed nadenken of ik Rhoda mee durf te nemen :+

Zou het wel heel erg leuk vinden :j

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 11:06

Heb verder geen voorkeur voor een datum, als ik het op tijd weet boek ik verlof :)

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 17:32

als je dat kan Maya wil ik er misschien toch over nadenken. bij voorkeur dan maand van tevoren :o Maar moet volgende week mijn vakantie doorgeven. Zit dan niet meer op eigen afdeling.
Wanneer weten jullie wanneer jullie gaan? Mij maakt week niet uit maar wel als het kan snel bekend. AL kan ik proberen aan te passen.

En als ik ga mag ik dan die ene wei weer reserveren :o

het kriebelt echt flink. Maar kans is echt aanwezig dat het door herstel niet kan.
Ook gezien ik momenteel zadelloos ben. Die kan ik ook pas aan gaan schaffen wanneer ik kan rijden.................

Dus mocht ik tot maand ervoor kunnen annuleren zeg ik denk ik toch toe.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 08:07

Zou echt leuk zijn als je weer mee zou gaan Marjolein! :j Ik hoop dat je herstel een beetje wilt vlotten en dat je mee kunt :D

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 08:08

Misschien moeten we trouwens een nieuw topic maken? Of gaan we verder in het topic van 2011 voor een vakantie in 2013? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 10:49

Wat jij wilt Dais! :)

Ik wacht even reactie van Kelly af, en dan wil ik eigenlijk toch wel besluiten en reserveren inderdaad. (deze á volgende week) Dus dan kunnen degenen die van te voren moeten aanvragen dat ook doen. Dit omdat het verder eigenlijk Ingrid, Dais, Simone en mijzelf niet uitmaakt welke week. Ik heb mijn beperkingen aangegeven mbt augustus, 4 andere weken voorgesteld.

Ik heb zelf zoiets van : afgelopen jaar hadden we een super groepje bij elkaar. Dat is de vaste kern, en dan zien we in de loop van het jaar wel wie er definitief blijft plakken, wie er afvalt en wie erbij komt :) Daar kan je nu nog niet altijd zoveel zinnigs over zeggen.

Als het Kel ook niet uitmaakt, dan vraag ik voor de week van 19 tm 26 juli, mocht die al gereserveerd zijn, dan voor een week ervoor of erna.

/Edit : Net effe gewapst, dus ik ga mailen :) Anders, als dat definitief is, dan kun je een nieuw topic maken Dais? Dan staat de week ook gelijk vast enzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 14:46

En reactie terug. Juli zit al vol op 1 week na, voorlopig een optie op maandag 08 t/m maandag 15 juli. Deze maar reserveren?