Nou ja, we gaan een poging wagen...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En Maaike heeft een mooi leren halster voor Mickey gekocht. Was weer gezellig. (volgende keer vloerverwarming T@nj@??
) Kitty hoe is het met die stapel rijbroeken afgelopen??

Maar het was alsnog wel heel gezellig. Thanx Tanja!!! Cody schreef:Nou het is zowel Kitty als ons gelukt hoor
Mijn zus heeft aardig wat inkoopjes gedaan, ik heb alleen twee Bianca-boekjes gekochtEn Maaike heeft een mooi leren halster voor Mickey gekocht. Was weer gezellig. (volgende keer vloerverwarming T@nj@??
) Kitty hoe is het met die stapel rijbroeken afgelopen??
Was wel balen dat er in het hok bij de zithoek te veel stroom werdt gebruikt, (koffieapparaat, waterkoker,ijskast,radio en een el.kachel van Marije) dus klapte de stop voor die groep eruit dus ik heb helaas de kachel eruit moeten trekken (had misschien beter de ijskast kunnen doen
)
Ik hoop wel dat er in verhouding dan eens meer snuffelaars (die ook kopen) zijn dan verkopers
ben toch bang dat het een tikkie aan de kleine kant was.....
ik ga alles wat ik over heb maar in de shop gooien denk ik
(en dat is best veel terwijl ik toch heel goed verkocht heb
)
Grappig!!
) had gezien zei hij 'vraag maar eens'. Cody schreef:Ik klik net even op je site, ben jij DIE Tanja joh???
Ik heb nog een keer een advertentie op je site gehad, en heb wel een aantal keren met je gemaild over een eventuele matchGrappig!!
Als je spulletjes online staan ga ik zeker even kijken.
Ander vraagje: jij verkoopt van die touwhalsters he, is dat van een bepaald NH-systeem? Onze stalhouder heeft er net namelijk eentje gekocht en toen ik zei dat die erg leek op een halster dat ik eens bij een kennis (jij dus) had gezien zei hij 'vraag maar eens'.
Dus weet jij het?
Ja, ik ben DIE Tanja
Dat is mijn andere site, jij bedoelt The missing link for horses, die heb ik nu iets van 3 jaar, in het begin bracht ik nog mensen bij elkaar, zijn een heleboel goede combi's uit gekomen maar ja, wat ik er voor vroeg (10 gulden) betaalde niemand en ik had per match zo'n 2 weken werk dus daar ben ik maar mee gestopt, ik had een hoop werk en kreeg er niets voor terug dus nu is dat gewoon een onbeheerde advertentie site geworden, ik ga er zelf heeeeel af en toe nog wel eens kijken
) en dat maakt ze dus ook erg duur.
maar ze zijn wel om te
Ik heb er ook een hoofdstel van, zwart met turquoise (bitloos), die had ik op de snuffelmarkt in de zomer ook hangen en heeft veel mensen getrokken maar helaas, deze is helemaal schreeuwend duur dus niemand wilde hem kopen dus heb ik hem eens bij Kevin omgehangen, staat echt waanzinnig mooi dus die heb ik zelf maar ingepikt
(er zijn een paar bokkers die het er voor over hebben gehad, die hebben nu een heel mooi halster
)
hmmmm, krijg nu wel weer de bestel kriebels