Oh ja zeker! Maar ik geef me eigenlijk nooit op omdat een grote groep voor mij niet prettig rijden is spreek vaker af met bokkers maar dan om met 2 / 3 man te gaan rijden!
Ik vond het gezellig! Happyhorse ik vond het ook echt wel leuk dat je met de kar was hoor, maar idd maakt dat het kwebbelen wel moeilijk aangezien er als smieke en ik achteraan reden een kar tussen zat en als wij voor reden een paard tussen zat Wel lachen om te zien hoe Samantha zich in allerlei bochten moest wringen achterop om niet nat te worden als jullie door de bladeren reden hahaha! Smieke waar blijven je foto's?
Ziet er gezellie uit! Ik kon vandaag helaas niet,wij waren in de Efteling maar volgende keer gaan wij wel weer mee hoor! Pik jij mij dan weer op Christine??
Ziet er gezellie uit! Ik kon vandaag helaas niet,wij waren in de Efteling maar volgende keer gaan wij wel weer mee hoor! Pik jij mij dan weer op Christine??
Ja tuurlijk! Is voor mij maar een eindje om en ik help jou 'n heel eind op weg
Smieke geeft niks hoor, krijg je ze niet op de computer of niet online?
Er moest volgensmij nogsteeds een foto shoot meeting komen. En sMieke, als dat dan in surae is, zou jij mij dan mischien op kunnen halen met de trailer?