20.00 is wel wat aan de late kant. (kijn mening dan he ) we zijn al met al denk ik wel 2 a 3 uur verder, en dan is het al gauw 11 uur, en dan rijden er geen bussen meer richting huis ( boor mij dan ) ik denk dat we dan beter rond half 7 ofzo kunnen
dan ben ik bang dat het stemmen word,want heb het idee dat we er op deze manier niet uit gaan komen
Livito
Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-11 19:09
jullie mogen van mij best om 8 uur hoor , dan ga ik alleen niet mee . ik kan zowiezo na 8 uur geen avondeten meer nemen ivm zwakke maag en dan zit ik snachts weer
lorelei
Geplaatst: 12-06-11 19:39
ik laat het organiseren wel even over aan de liefhebber,en dan kijk iik wel of ik mee ga of niet
het is allemaal prima hoor dat mensen roepen dat ze iets niet willen,maar kom dan ook met een alternatief!
we willen met zn alleen meeten dan zal je er ook allemaal wat voor moeten doen
BWendyB
Geplaatst: 13-06-11 10:46
ik wil best wel mee maar 8 uur eten vind ik ook veelste laat, dan hoef ik geen eten meer . Wij eten altijd tussen 5 en 6
Verder weet ik geen leuke ideeen behalve, uit eten, bioscoop..of we kunnen zeggen, we gaan eerst naar de bioscoop en daarna naar de mac donalds of andersom
we hadden expres later afgesproken voor de mensen die eerst moesten werken en die iets verderweg kwamen,iedereen was het daar mee eens op dat moment.
ik zal er nog even over nadenken of ik nog wel mee ga
Livito
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-11 11:08
Mich ; ik ga met je mee , heb er niet zoveel zin meer in zo
Laatst bijgewerkt door Livito op 13-06-11 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt
lovemario
Geplaatst: 13-06-11 11:08
iets later is opzich ook niet erg, maar 8 uur word wel erg laat. en omdat het wel ong. 3 uur duurt voordat we klaar ziujn, is vervoer terug soms lastig
Livito
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-11 11:28
of het is te vroeg of het is te laat ..
ik vind zelf 8 uur ook aan de late kant , maar dat mede omdat ik anders snachts alles weer uitkots en daar heb ik niet zoveel zin in eerlijk gezegd .
ik heb al even gekeken bij
shufu in lewenborg en daar zit je al op 23.50 ex drinken dus dat is ook niks . ni hao is ook zonder drinken en dus duur .
de mac en de bios kan je eigenlijk niet gezellig kletsen enzo dus dat valt voor mij zowiezo af en voor michelle ook geloof ik ik zal vanmiddag als ik terug ben van de paarden nog even rondkijken wat we nog meer zouden kunnen doen maar denk niet dat er echt veel is ..
Ik haak bij deze denk ik af, ik geloof er niet meer in dat er iets gaat gebeuren . Dan zijn we het eens en dan kan het ineens weer niet, nou goed die dag zelf moet ik werken en kan daarom pas om 7/half 8 pas in de stad zijn dus voor mij houd het op. En naar de bios en MAC? mac? nee sorry dat vind ik wel zo goedkoop om daar heen te gaan. maar idd dan kun je ook niet gezellig met elkaar kletsen en dat lijkt me toch ook waarom we een meeting houden.
Wij eten ook altijd tussen 5 en 6 maar ik vind het niet heel moeilijk om voor een keertje een uitzondering te maken ofzo. maar goed ik geloof er niet meer in dat het iets word en trek me daarom bij deze terug!
Pebblesther
Geplaatst: 27-07-11 19:29
Hey ik zag in mijn agenda de meeting staan maar volgens mij gaat die niet meer door Ik moet zeggen dat ik in vanwege mijn vakantie ook niet meer echt gereageerd heb ik dit topic en daarna ben ik het vergeten
Jammer, maar misschien dat we ooit tot een geschikte datum/plek komen. De grunnegers hebben tenslotte al eens eerder gemeet toch?
Oja en ik wilde even zeggen dat het mij eigenlijk niks boeit wanneer hoe laat en waar we meeten als het er ooit nog van komt