Lunterenrit part three - het langverwachte topic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 17:08

Onze bak is wel zwaar, maar denk niet dat dat echt een probleem oplevert, alleen misschien wat vermoeidere paarden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 17:41

Dat is een echt strak plan Arwen! Wij komen zowiezo vroeg, aangezien we twee miepen hebben die soms wel en soms niet goed laden... Enne Jurga, wel eens van conditie gehoord? *LOL* Paardenvoetbal is echt niet zo vermoeiend, wel leuk Ik kreeg vanmiddag een leuk nieuwtje, mijn geliefde broeder (jaa nu is ie geliefd Haha! ) was aan het regelen om mij en Leon en de paardjes weg te brengen. Dus ik kan vrij zeker zeggen dat we komen, en redelijk zeker ook nog mee-eten.
Ik krijg er echt zin in! Enne, ik wil wel voorop liggen bij de race-partij, ben echt enorm benieuwd, hoe ze zich tegenover grote paarden houdt.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 17:58

GAAAAF Maya, erg goed! Ik heb alle mensen een pb gestuurd voor een laatste check, ik bel van de week het pannenkoekenhuis voor een reservering!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 18:07

je hebt van mij de pb terug gehad! Ik heb er ook zin in!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 18:20

Nu nog mooi weer!!!! Tong uitsteken

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 19:15

Rowan krijg je met een half uurtje voetballen, hoe zwaar de bak ook is, echt nog niet moe. Juist wel lekker denk ik, dan is 'ie over z'n allerergste opgefoktheid heen als we met de groep gaan rijden.
(hij heeft met voetballen trouwens een leuk trekje - hij is heel erg bezitterig tov de bal! Hij word echt narrig als er een ander paard aankomt, die bal is van hem! Hij word steeds fanatieker met voetballen, gekke knol... Haha! )

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 19:38

Ik kreeg gisteren een belletje dat mijn festival dan niet door gaat dus ik kom ook naar lunteren!
Waarschijnlijk zonder Annabel, ik heb nml geen vervoer of is er iemand die mij op wil pikken met de trailer (tegen betaling uiteraard)

Miep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 21:41

Ik kreeg vandaag een belletje, en voor mij en mijn klagenoot gaat de rit helaas niet door.
We hebben een beetje problemen met 1 van de paardjes die ik mee zou nemen, meneer heeft helaas in de gaten dat hij een echte man is.
Wanneer je hem flink aapakt houd hij wel op, maar daar gaat eerst het nodige gestijger en gebok aan vooraf.

Lijkt me niet echt veilig om dan mee te doen...

Helaas zijn wij er dus niet bij, hou me aanbevolen voor volgend jaar Haha!

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 22:54

hoi

hoe gaan de grooms mee als de rest gaat rijden? of blijven die ergens achter??(pannekoekenhuis)
ik las iets over fietsen?? als dit klopt moet je zelf een fiets meenemen neem ik aan?
gr. cissie

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 23:04

De grooms gaan met de auto naar de meetingpoints om het zo maar te noemen. Op de heenweg komen ze ons tweemaal ergens tegen en dan op de lunchstop. De terugrit is niet zo lang en dan zien de grooms ons thuis weer. Fietsen gaat Roy misschien alleen, maar dat weet ik zo niet, da's in principe niet de opzet.
Leuk dat je toch kunt susan! Jammer dat Miep en klasgenote niet komen! Je komt ook niet als groom neem ik aan? Heel gezellig hoor!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 00:58

Ik ben misschien van plan om met mijn mountainbike mee te fietsen om als mobiele steunpeunt te kunnen fungeren Tong uitsteken Maargoed, ik wil de rit eigenlijk ook eens van dichtbij meemaken en niet alleen van sommige puntjes. Bovendien kan ik dan ook helpen met bepaalde zaken, zoals oversteken op minder bereikbare wegen voor de grooms en natuurlijk foto's maken Haha!. We zullen zien hoe het uit gaat pakken.

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 13:07

Syph, evt kan ik ook op de fiets komen (geen mountainbike). Is nog goed voor mijn conditie ook Schijnheilig.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 13:50

ik kom misschien ook nog even langs met nog iemand Lachen

Littleghoul

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 14:56

cissie"]
[quote="Littleghoul schreef:
Oh en BOEM is geen HO meer hoor.. Bij BOEM dan lig ik al.. haha

ja maar is het voor de rest HOOOOOO Haha! Haha! Haha! Haha!
of we kunnen ook gewoon door crossen natuurlijk Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig
[/quote]

AU.. niet lief! Boos!

Littleghoul

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 14:57

Mayo schreef:
Dat kijken we dan wel hoe en wat, we gaan ter plekke wel overleggen of je het überhaupt aandurft en zo ja wanneer je gaat Knipoog

Ik durf echt wel!!! Bloos Scheve mond Verward

Knipoog

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 15:32

Ik weet niet of ik nog wel durf nu Mayo, Nimber én Jess meegaan! Blauw oog
En Mayo, ga jij vanaf ZH? Zou ik misschien mogen meerijden? Heb op zich zelf wel een auto, maar is beetje zonde om met veel auto's te gaan.
Als het niet kan, rijd ik gewoon zelf, tenzij iemand anders zich aanbiedt Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 16:52

Whieeee!!! Wij komen! Definitief en we eten pannenkoeken mee, mits de paarden in wei of op stal, maakt niet uit, kunnen. Ik houd wel van m'n broertje Nu nog even een trailer versieren. Enne grooms, mijn broer weet niets, en heeft niets met paarden, probeer hem een beetje te ontzien, dat hij niet gelijk wegvlucht en ons verlaat *LOL*
Jurga, ja ik weet ik ben lastig, wil je me nog eens een overzichtje pb-en van t tijdschema, wanneer wil je vertrekken, en vanaf zijn wij welkom? Ik meen iets van 11 uur vertrek te herinneren, en om 5-6 uur pannenkoeken eten ofzo Verward

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-03 17:16

Maya, ik wil rond half elf verzamelen, maar jullie zijn gerust eerder welkom hoor! Rond een uur of elf wil ik starten met de rit. Ik denk dat ik rond half zes het pannenkoekenhuis bespreek, weet iemand van de voorgaande edities nog hoe laat we altijd daarheen vertrokken???

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 17:36

Sjimmy, kan je mul zand aan met een dun bandje? Haha!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 18:21

doree wen er maar aan:D wel leuk je weer eens te zien!

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 18:26

Dorée schreef:
Ik weet niet of ik nog wel durf nu Mayo, Nimber én Jess meegaan! Blauw oog
En Mayo, ga jij vanaf ZH? Zou ik misschien mogen meerijden? Heb op zich zelf wel een auto, maar is beetje zonde om met veel auto's te gaan.
Als het niet kan, rijd ik gewoon zelf, tenzij iemand anders zich aanbiedt Haha!

Nee he!? Dat ga je niet menen! *LOL* Met Mayo EN Dildodee in 1 auto!? Too much!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-03 18:44

Mike, ik zou vast gaan rennen! *LOL*

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 19:44

Zoals Maya al zei: wij komen!!! Haha! *alleen is snowdon dan niet zo superwit hoor Knipoog *

ArwenLune: Snowdon heeft ook iets leuks met paardenvoetbal: penalties! Vandaag trouwens vanuit galop een poging gedaan, hij gaat uit zijn eigen net voor de bal in draf en schopt de bal weg Haha! *wel zo veilig dacht ie zelf denk ik Knipoog * Oja hij krijgt ook al *bal-sense* links, rechts, links, rechts, o naar links... verder naar links, ow daar gaat ie weer ff bijdraaien en BENG! scoor!!! *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 20:06

Zolang ik niet in t doel sta, kan jij scoren ja Tong uitsteken Schijnheilig Ik ben een best aardige keep en verdediger, Snowdon is spits, nu net nog een middenvelder en aanvaller (kan jij wel zijn denk ik Arwenlune) Ben wel benieuwd hoe dat gaat, met z'n drieën

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 21:43

Hoe laat zijn we terug van de rit?
We zitten namelijk even te denken hoe we het zullen doen met het pannenkoeken eten. We willen wel erg graag mee namelijk.
Zouden we de tijd hebben (met trailer zo'n 3 kwartier rijden) om ze tussen de rit en het pannenkoeken eten naar huis te brengen? Als we pas om halfzes naar het pannenkoekenhuis gaan, wordt het al snel halfacht voor we klaar zijn denk ik. Als we dan de paarden nog in moeten laden en terug moeten rijden, is het zo halfnegen voor we thuis zijn. Aangezien we rond halftien zullen vertrekken, wordt dat vrees ik voor deze paarden een te lange dag. Ze zijn weinig gewend en zullen waarschijnlijk van alleen de rit al behoorlijk uitgeput zijn. Als ze dan ook nog een tijdje in een vreemde omgeving op stal moeten en laat terug zijn, wordt dat erg veel voor ze vrees ik.