Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paardenvoetbal is echt niet zo vermoeiend, wel leuk
Ik kreeg vanmiddag een leuk nieuwtje, mijn geliefde broeder (jaa nu is ie geliefd
) was aan het regelen om mij en Leon en de paardjes weg te brengen. Dus ik kan vrij zeker zeggen dat we komen, en redelijk zeker ook nog mee-eten.
) 

Maargoed, ik wil de rit eigenlijk ook eens van dichtbij meemaken en niet alleen van sommige puntjes. Bovendien kan ik dan ook helpen met bepaalde zaken, zoals oversteken op minder bereikbare wegen voor de grooms en natuurlijk foto's maken
. We zullen zien hoe het uit gaat pakken.
Nu nog even een trailer versieren. Enne grooms, mijn broer weet niets, en heeft niets met paarden, probeer hem een beetje te ontzien, dat hij niet gelijk wegvlucht en ons verlaat

Dorée schreef:Ik weet niet of ik nog wel durf nu Mayo, Nimber én Jess meegaan!![]()
En Mayo, ga jij vanaf ZH? Zou ik misschien mogen meerijden? Heb op zich zelf wel een auto, maar is beetje zonde om met veel auto's te gaan.
Als het niet kan, rijd ik gewoon zelf, tenzij iemand anders zich aanbiedt
Met Mayo EN Dildodee in 1 auto!? Too much!
*alleen is snowdon dan niet zo superwit hoor
*
*wel zo veilig dacht ie zelf denk ik
* Oja hij krijgt ook al *bal-sense* links, rechts, links, rechts, o naar links... verder naar links, ow daar gaat ie weer ff bijdraaien en BENG! scoor!!!