Suc6 inderdaad. Ik ben helaas uitgestudeerd (vond het écht niet leuk dat het erop zat, zou er nog bijna een master achteraan knallen). Maar ben nu gelukkig met mijn baan als research analiste bij de RUG in groningen. Moleculair genetisch werk met sluipwespen, kort gezegd
klinkt heel interessant zeg!! Is een hele mond vol * Nou ik studeer dus diermanagement in Leeuwarden, 1e jaars nu * In Sittard werk ik in de Horeca * In Sittard doe ik vrijwilligerswerk op een manege voor mensen met een beperking
Nijnteee: Ooohh werk jij in het Broodhuys? Ik hou zo van jullie broodjes Stokbroodje kruidenboter, stokbroodje filet american!!! Heeerlijkk
Ik ben bezig school af te ronden (al bijna een jaar, noem me maar lui) en volgende maand beginnen bij belastingtelefoon.
Spetterrr
Geplaatst: 26-01-11 11:35
Ben gelukkig niet de enigste die nog op school zit.
Sence
Geplaatst: 26-01-11 11:42
Ik hoef gelukkig niet meer naar school toe, dat scheelt wel. Thuis opdrachten afmaken Maarja, moet plattegronden op schaal maken en dat kan ik niet. Dus ik stel het steeds uit
Wat is iedereen zn echte naam eigenlijk? Misschien handig om lijstje te maken ofzo? anders vergeet ik het zo weer.
Elianna_
Geplaatst: 26-01-11 11:43
Jeetje, wat gaan jullie snel! Zal vanmiddag even bijlezen, zit nu ook op school, dus maar even bezig met m'n engels.