De kluisjes zijn groot genoeg hoor!
ik kon er : 7 dekjes, alle poetspullen, een deken, 2 hoofdstellen, wortels + appels en een dressuurzadel in kwijt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sabszz schreef:Evony schreef:Dan is jouw pony groter dan mijn paard hahavolgens mij zijn alle stallen even groot!
Stallen hebben verschillende matenin de hoofdstal zijn de boxen met buitenluik kleiner! achteraan heb je een paar stro boxen die zijn duidelijk paarden maat maar voor de rest zijn ze wel redelijk klein
Maar melenie : als je een 'pony' hebt van 160 kan je daar heel veel problemen mee krijgen met kampieonschappen hedat ze hem willen meten, en als ze hem dan als paard meten magj e niet mee doen !:oo daar moet je echt mee opassen! maar dan zou ik dus als ik jou was ook even heel vroeg komen, zodat je ook een 'grotere' box hebt achterin de ''hoofdstal''
aangezien ik met een paard ga wil ik er ook even vroeg zijnmijn paard is namelijk 164..
Iris_10 schreef:Ik zit even bij te lezen, wat vervelend zeg Debbie, dat je misschien niet mee mag! Ik vind niet dat ze het kunnen maken dat jij op de wachtlijst word geplaatst, dat is echt oneerlijk...
Ik heb trouwens ook alleen een Dressuurzadel, maar ik ga binnenkort wel een springzadel aanschaffen. Dus misschien dat ik tegen die tijd wel een springzadel heb.
Oja, kan je je pony ook op zondag avond brengen? Want mijn vader ziet het niet zo zitten om 's ochtends al zoooo vroeg met de trailer op pad te gaan...
Sabszz schreef:Iris_10 schreef:Ik zit even bij te lezen, wat vervelend zeg Debbie, dat je misschien niet mee mag! Ik vind niet dat ze het kunnen maken dat jij op de wachtlijst word geplaatst, dat is echt oneerlijk...
Ik heb trouwens ook alleen een Dressuurzadel, maar ik ga binnenkort wel een springzadel aanschaffen. Dus misschien dat ik tegen die tijd wel een springzadel heb.
Oja, kan je je pony ook op zondag avond brengen? Want mijn vader ziet het niet zo zitten om 's ochtends al zoooo vroeg met de trailer op pad te gaan...
Nou s'avonds nietoverdag wel
maar dan moet je wel meer betalen
demi_lover schreef:hee
ik heb me ook opgegeven voor week 7A en 2e keus 9C,
hoe lang duurt het voordat je een bevestigings mail krijgt?
En als de week al vol zit word je dan gebeld?
groetjes isabel
demi_lover schreef:hee
ik heb me ook opgegeven voor week 7A en 2e keus 9C,
hoe lang duurt het voordat je een bevestigings mail krijgt?
En als de week al vol zit word je dan gebeld?
groetjes isabel
Phoenix6 schreef:Goedemorgen! Ik moet alweer naar het station.
Even heel snel dan.. =P
@Lovebelly, wat bedoel je dan met dat er één meisje ongevraagd mee gaat?
Jammer van het misverstand!
Ik denk dat er heel veel zijn van 15/16 jaar