Knhs instructieweek 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sabszz

Re: Knhs instructieweek 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 16:51

over kluisjes gesproken,

De kluisjes zijn groot genoeg hoor!
ik kon er : 7 dekjes, alle poetspullen, een deken, 2 hoofdstellen, wortels + appels en een dressuurzadel in kwijt :P en er waren nog meer mensen die hadden dezelfde hoeveel heid als mij alleen dan met nog een springzadel erbij! dus kluisjes zijn groot genoeg ;)

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 16:52

En Dat is wel heel erg rot zeg!
Maar welk meisje heeft er gemaild dan ?
er staan er echt vet veel opd e wachtlijst zeg!

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 16:58

Pas op met je spullen in de gangen er word veel gestolen..

Ik laat sommige dure dingen in mijn auto of trailer liggen die kan op slot.. ik wil ook een stal met buitenluik ik ben er dus ook wel rond 7 uur ..

Ik bel nu de knhs hoever ik op de lijst sta

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 17:01

*word doorverbonden*

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 17:02

Valt wel mee hoor, in de 2 jaar dat ik ben geweest is er nooit wat gestolen. en er lagen gewoon kostbare spullen voor mijn box... en dan nog als ze het aan het begin van de week stelen kan je dat tegen de leiding zeggen en kunnen ze bijv alle kluisjes onderzoeken.. of je zet een kist met een slot voor je box. kan ook :)

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 17:02

zo'n meisje die zich blijkbaar eerder had opgegeven.. maar indd, dikke kans dat ik dan niet mee kan :(:)

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 17:05

Ze mogen er geen uitspraak over doen ..

Wat heb ik daar nou aan :S en ze zei dat de kans erg klein was man ik hem me 2 uur na de vrijgeving van het formulier ingeschreven denk dat er ook vriendjes politiek zit hoor .. ik baal echt

Melenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 17:06

Sabszz schreef:
Evony schreef:
Dan is jouw pony groter dan mijn paard haha :+ volgens mij zijn alle stallen even groot!

Stallen hebben verschillende maten ;) in de hoofdstal zijn de boxen met buitenluik kleiner! achteraan heb je een paar stro boxen die zijn duidelijk paarden maat maar voor de rest zijn ze wel redelijk klein ;)

Maar melenie : als je een 'pony' hebt van 160 kan je daar heel veel problemen mee krijgen met kampieonschappen he ;) dat ze hem willen meten, en als ze hem dan als paard meten magj e niet mee doen !:oo daar moet je echt mee opassen! maar dan zou ik dus als ik jou was ook even heel vroeg komen, zodat je ook een 'grotere' box hebt achterin de ''hoofdstal''
aangezien ik met een paard ga wil ik er ook even vroeg zijn :P mijn paard is namelijk 164..

Knhs heeft wss vroeger zelf een fout gemaakt, waardoor ze toen ik hem kreeg in juni mij vertelde dat ik gewoon bij de pony's mocht! ;) En opzich moet hij het maar doen met de stal die wij krijgen, het is maar voor een paar dagen. Echter zal een iets grotere wel fijn zijn omdat hij thuis een veel grotere heeft! :z

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 17:09

Okee naja ik zou ermee opassen, een vriendin van mij heeft ook een hele grote pony die precies nog een pony is en die wordt heel vaak na gemeten op grote concoursen

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 17:45

@ arabicqueen: dat idee krijg ik nou ook van vriendjes politiek! Erg jammer wou graag gaan :(

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 17:54

Ik zit even bij te lezen, wat vervelend zeg Debbie, dat je misschien niet mee mag! Ik vind niet dat ze het kunnen maken dat jij op de wachtlijst word geplaatst, dat is echt oneerlijk...

Ik heb trouwens ook alleen een Dressuurzadel, maar ik ga binnenkort wel een springzadel aanschaffen. Dus misschien dat ik tegen die tijd wel een springzadel heb.
Oja, kan je je pony ook op zondag avond brengen? Want mijn vader ziet het niet zo zitten om 's ochtends al zoooo vroeg met de trailer op pad te gaan...

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 17:59

Iris_10 schreef:
Ik zit even bij te lezen, wat vervelend zeg Debbie, dat je misschien niet mee mag! Ik vind niet dat ze het kunnen maken dat jij op de wachtlijst word geplaatst, dat is echt oneerlijk...

Ik heb trouwens ook alleen een Dressuurzadel, maar ik ga binnenkort wel een springzadel aanschaffen. Dus misschien dat ik tegen die tijd wel een springzadel heb.
Oja, kan je je pony ook op zondag avond brengen? Want mijn vader ziet het niet zo zitten om 's ochtends al zoooo vroeg met de trailer op pad te gaan...

Nou s'avonds niet :) overdag wel ;) maar dan moet je wel meer betalen ;)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:03

Ik denk dat ik zelf maar wat ga regelen voor de zomer, bij een eventing stal ofzo want dit wordt niks volgens mij :(

demi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:09

hee

ik heb me ook opgegeven voor week 7A en 2e keus 9C,

hoe lang duurt het voordat je een bevestigings mail krijgt?
En als de week al vol zit word je dan gebeld?

groetjes isabel

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:10

Sabszz schreef:
Iris_10 schreef:

Nou s'avonds niet :) overdag wel ;) maar dan moet je wel meer betalen ;)

Haha, dan zal mijn paps maar vroeg moeten opstaan :+

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:12

demi_lover schreef:
hee

groetjes isabel

Wanneer heb je je opgegeven?
De meesten hebben namelijk voor het weekend al te horen gekregen of ze er wel of niet mogen.
Je krijgt in beide gevallen een e-mail, of je mee mag of dat je op de wachtlijst staat.

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:12

demi_lover schreef:
hee

groetjes isabel

Ik ben bang dat je een beetje heel erg te laat bent ;)
als je je vandaag hebt opgegeven...
de weken zijn altijd binnen een paar uur vol namelijk

demi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:22

ik heb het zaterdag op de post gedaan!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:24

Dan ben je echt veel te laat helaas!

Melenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:32

Ben idd bang dat dat te laat is! Aangezien de sommige andere op de wachtlijst er waarschijnlijk ook al niet meer tussen komen.

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:36

hmmm. ik heb nog niks gehoord van de KNHS. maar. ik vraag me af. Als jullie je binnen een paar uur hebben opgegeven.. Hoe kan het dan uberhaubt dat ik vrijdag een mailtje kreeg dat ik bij week 7a zat? :+
bwaaah. ik baal echt nu. en vind het helemaal rot dat die KNHS niet wat sneller terugmailt. :+

Iris, wanneer had jij je opgegeven? aangezien je iets voor mij dat mailtje kreeg dat je wel kon.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:39

Dat vraag ik me ook af idd!
Maar goed je zit er waartschijnlijk nu toch als nog niet in? Wel echt stom van de knhs
Om dat soort fouten te maken!

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:40

Nee, denk niet dat ik er in zit :+ ik denk dat ik morgen alsnog een mailtje krijg met dat ik er niet inzit, omdat ze een fout hebben gemaakt := Na 3 jaar heel graag willen kreeg ik eindelijk een mailtje dat ik was toegelaten en nu dit. :')

Maar hoe kan week 7C dan zoveel sneller volzitten eigenlijk dan week 7B en A?

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:41

Phoenix6 schreef:
Goedemorgen! Ik moet alweer naar het station.
Even heel snel dan.. =P

@Lovebelly, wat bedoel je dan met dat er één meisje ongevraagd mee gaat?
Jammer van het misverstand!

Ik denk dat er heel veel zijn van 15/16 jaar ;)

Dat meisje heeft gewoon inschrijfformulier gefaxt en gedacht oh ik mag wel mee. Terwijl wij haar eigenlijk helemaal niet mogen...

Melenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:45

Aangezien het mij leuk lijkt als iedereen zichzelf en zijn paard of pony even showt, begin ik zelf! Zal niet gaan spammen, dus houd het bij twee haha :+

Deze foto is gemaakt op onze eerste wedstrijd, had hem ong. 3 weken.

Afbeelding

En bij deze foto had ik hem ook nog niet zo lang, dus ik toen ik uit school kwam en hem zag liggen snel heengegaan met mams en hij bleef liggen <3 dit leverde natuurlijk leuke plaatjes op!

Afbeelding

Zoals eerder al gezegt heb ik nog niet met hem gesprongen, maar zijn we dit wel van plan. En ook de buitenritten moet aan gesleuteld worden }> Verder zijn wij sinds afgelopen weekend M startgerechtigd *\o/*