of via pb kan natuurlijk ook. Maar je vond het in ieder geval niet zo'n leuk man 
@succubi, haha zullen we een keertje ruilen?!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
of via pb kan natuurlijk ook. Maar je vond het in ieder geval niet zo'n leuk man 
.
).
.... Het was gewoon een komisch gezicht
toen kwam de eigenaresse erbij en die liet zien hoe zij het dan deed dus die gaf hem ook een paar tikken tegen de achterhand, nou toen mogt ik weer nou wat ik ook deed ik kwam echt niet met die zweep in de buurt van de achterhand, volgens mij zijn mijn armen daar te kort voor 
. Heb hem maar 2x gezien ofzo dus echt een mening kan ik er niet over hebben.
(zo'n typ ben ik gelukkig sowieso niet
).

. 
) PartoutZ schreef:Haha Venthe
Ik vond Lammert wel leerzaam
Kan me die tikken niet meer herrinneren Succubi..
Ik zal er wel niet van onder de indruk zijn geweest dan
.

. De mijne heeft volgens mij ook wel wat masochistische trekjes, je zou verwachten dat ze het nu wel zal snappen maar ze smeekt altijd nog om die ene lel per uur rijden 
(dat was wel een grapje
)
guppekop schreef:PartoutZ schreef:Oooohh vandaaaarrr.. Dat is toch "normaal"??
Beetje duidelijkheid geven aan je paard wat er verwacht wordt.
Guppekop.. kom jij met een van je tinkers??
ja met bramwttn?

vakantie gaat al niet meer door. Ben echt pissed off! had me er zo op verheugd om lekker naar italie te gaan lekker bruin worden enop het strand liggen. Nu heb ik als enige vakantie de instructie week, natuurlijk super leuk en gezellig maar geen Italië en als het een beetje tegen zit met klote weer (oke nou denk ik misschien wel heel negatief
) 
gelukkig mogt ik nog een keertje opnieuw beginnen. Daarna rondje B foutloos rond gekomen maar nog wel een beetje onstuimig, paard was een beetje fris. Kan weer tevreden zijn