De Noord Hollanders gaat een buiten rit maken!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xnien_

Re: De Noord Hollanders gaat een buiten rit maken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 19:17

Januari zit bij mijn vol

dus inderdaad februari of maart :)

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 19:18

Hoop dat het dan ook wat minder regent enzo

Gina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 19:27

Vanky schreef:
greetgibo13 schreef:
daar gaat het me echt niet om. het maakt mij ook niet uit verder maar het verbaasde me alleen een beetje dus vandaar dat ik dat zei maar goed ik zal me verder stil houden.

dus jij wil dat we meer gaan betalen.. :?

Kom op! Dat zegt ze toch niet? Ze zegt dat ze het raar vind dat je even goed 35 euro moet betalen met eigen paard, ik ben het daar volledig mee eens en veder moet iedereen gewoon even normaal gaan reageren, ze geeft alleen haar mening en geeft informatie, prima toch?

xnien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 20:07

Wie gaan er nu eigelijk mee ??

-Janine
- Chantal
-
-

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 20:19

XTxGxTX schreef:

-Janine
- Chantal
-
-

volgens mij staat er al ergens zo'n lijstje of niet?

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 20:52

nee, die is niet helemaal ingevult..

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 20:52

XTxGxTX schreef:

- Janine
- Chantal
- Ivanka
- (Bonny)

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 20:56

februari, maart is goed :j

xDefinetly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 21:23

Gina schreef:
Greetgibo13 bedoelt het goed hoor.. Vind het raar dat je zo op haar reageert chantal. Ze wilt alleen maar helpen.

Ik ga niet mee, vind het nu alveelste veel gedoe, dat iedereen over rijden zorgt en de een wilt niet vroeg en de ander wilt naar die manege en de ander naar die. En ik ga niet met m'n eigen paard 35 euro betalen.

Mee eens.
Zonder begeleiding is ook leuker, en je rijdt 3 uur, je maakt zelf uit waar je hoelang rijdt en je hebt fijne paarden onder je kont. Die duinkaart moet je overal hebben (hoewel ik nooit een boswachter ben tegengekomen) en die zit gewoon bij de prijs inbegrepen, ja ook als je een kaart voor het hele jaar koopt, dat betaal je er ook echt wel bij.

Ik was ookal aan 't overwegen misschien met een verzorgpaardje te gaan maar 35 euro + trailerkosten betalen om op het strand te hobbelen? Dan spreek ik liever met een stalgenootje af om naar het strand te gaan, trailer delen, trailerkosten delen en het is geregeld.

CharmFaith

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 21:31

Als jullie dat denke...

Gina: percies zoals jij het zegt bedoel ik maarja het wordt vaak verkeerd op gevat het was goed bedoelt.

xDefinetly: ik zelf ben hem 1 keer tegen gekomen maar een vriendin van mij heeft hem al vaker tegen gekomen en die heeft wel een bekeuring gehad haha. mag ik vragen waar jou paardje staat als jij het duin gebied ook kent en de paarden op manege heemskerk?

Gina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 21:39

Dat denk ik dus ook, ik waarom zou ik met een manege paard gaan en 35 euro betalen, terwijl ik een eigen paard heb, waar ik zo gratis het strand op kan. En tja, voor de gezelligheid ga ik echt geen 35 euro aan betalen.

xDefintely, helemaal mee eens. Kan je net zo goed zelf heen gaan.

xDefinetly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 21:44

greetgibo13 schreef:
Als jullie dat denke...

Gina: percies zoals jij het zegt bedoel ik maarja het wordt vaak verkeerd op gevat het was goed bedoelt.

xDefinetly: ik zelf ben hem 1 keer tegen gekomen maar een vriendin van mij heeft hem al vaker tegen gekomen en die heeft wel een bekeuring gehad haha. mag ik vragen waar jou paardje staat als jij het duin gebied ook kent en de paarden op manege heemskerk?

Mijn paardje staat niet in de buurt hoor,
Ik heb gewoon een tijdje geleden 4 of 5 keer een strandrit gedaan bij manege Heemskerk en ik heb toen de route meteen onthouden en we waren een keer met een grote groep gegaan en toen heb ik ook verschillende paarden dus gezien qua gedrag. Ik heb zelf Jola 3x , Bonnie en Banjer gereden toen. Banjer viel een beetje tegen

xnien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 21:46

manege heemskerk is helaas te ver

ik en chantal moeten ruim een uur in de trein zitten en dan nog lopen er bij wij zijn dan ruim 2 uur onderweg

vanuit hoorn

en amsterdam is ook een uurtje en dan nog lopen
Laatst bijgewerkt door xnien_ op 13-01-11 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt

CharmFaith

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 21:46

Jaa banjer gaat ook niet zo heel vaak mee, alleen vaak als mensen er om vragen of soiets willen. die is namelijk behoorlijk temperamentvol haha. bonnie is wel een schatje he, was je toen ook met begeleiding soms?

Gina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 21:49

XTxGxTX schreef:

ik en chantal moeten ruim een uur in de trein zitten en dan nog lopen er bij wij zijn dan ruim 2 uur onderweg

vanuit hoorn

Voor jullie ja, misschien is voor iemand anders die andere manege wel heel ver rijden.

xDefinetly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 21:50

greetgibo13 schreef:
Jaa banjer gaat ook niet zo heel vaak mee, alleen vaak als mensen er om vragen of soiets willen. die is namelijk behoorlijk temperamentvol haha. bonnie is wel een schatje he, was je toen ook met begeleiding soms?

ja iedere keer zonder begeleiding. Bonnie is echt een toppertje ja! Haha ik wilde zelf op banjer inderdaad want ik wilde even een paard met wat meer tempo maar Banjer is toch wel een beetje gek ergens in haar koppie, echt een schatje en ze kan ook heel hard maar ze kan niet stoppen is het probleem

xnien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 21:56

Bonny wilt ook liever naar de manege de hoef :)

CharmFaith

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 21:57

haha jaa dat hoef je mij niet te vertellen heb hem vaak genoeg mee gehad :p die wil zo hard die vind het onwijs leuk om naar het strand te gaan dat ze zich helemaal gek maakt, en vandaar dus ook niet meer wil stoppen. ik ken nog wel meer leuke paardjes hoor als je nog eens gaat moet je het maar even vragen kan ik je wel wat leuke voorstellen.

xDefinetly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 21:57

greetgibo13 schreef:
haha jaa dat hoef je mij niet te vertellen heb hem vaak genoeg mee gehad :p die wil zo hard die vind het onwijs leuk om naar het strand te gaan dat ze zich helemaal gek maakt, en vandaar dus ook niet meer wil stoppen. ik ken nog wel meer leuke paardjes hoor als je nog eens gaat moet je het maar even vragen kan ik je wel wat leuke voorstellen.

Jaa? Welke dan bijvoorbeeld? Jola vond ik wel leuk, maar toch wel een beetje sloompies. Iets tussen Jola en Banjer in dus haha

CharmFaith

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:05

Sonja is ook onwijs leuk (neem ik ook vaak mee) is een soort van tuiger maar de bouw van het rij type heel licht in je handen en gewoon relaxt kunne stappen op het strand maar gaat wel onwijs hard maar kan je bewijze ook zo stil zetten. ik vind het een heeel fijn paard. sjaak is ook heel leuk wat jonger paardje gaat echt onwijs hard maar is wel wat sterker en drukker maar niet zo als banjer, maar zoals ik zei wel wat drukker op het strand. maar er zijn nog veel meer leuke natuurlijk

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 22:14

oké ik kan nu niet alles bij lezen omdat ik op me mobiel zit maar jullie kunnen wel over die paarden hebben van heemskerk maar daar schiet je nog niks mee op als jullie niet mee willen maak dat mij niks uit reageer dat niet

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 22:29

en om nou steeds over die paarden te gaan hebben maak je ons echt niet jaloers hoor

CharmFaith

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:31

dat is daar ook helemaal niet de bedoeling van je moet niet over al wat achter zoeken. we hadden het gewoon even over de paarden van manege heemskerk omdat zij daar wel eens op gereden heeft en wat leuke paardjes wou weten. meer niet! is dat zo erg?

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 22:32

Gina schreef:
XTxGxTX schreef:

vanuit hoorn

Voor jullie ja, misschien is voor iemand anders die andere manege wel heel ver rijden.

Daarom wouden we ook een manege zoeken waar van het voor iedereen even ver rijzen is maar aangezien jullie niet meer mee gaan gaan wij gezllig naar manege de hoef :D

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 22:33

greetgibo13 schreef:
dat is daar ook helemaal niet de bedoeling van je moet niet over al wat achter zoeken. we hadden het gewoon even over de paarden van manege heemskerk omdat zij daar wel eens op gereden heeft en wat leuke paardjes wou weten. meer niet! is dat zo erg?

ik zeg toch niet dat het erg is maar als hun niet mee gaan reageer dan ook niet meer en jij gaf alleen ´advies´ hoeven jullie ook niet meer te reageren..