dus inderdaad februari of maart

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vanky schreef:greetgibo13 schreef:daar gaat het me echt niet om. het maakt mij ook niet uit verder maar het verbaasde me alleen een beetje dus vandaar dat ik dat zei maar goed ik zal me verder stil houden.
dus jij wil dat we meer gaan betalen..
Gina schreef:Greetgibo13 bedoelt het goed hoor.. Vind het raar dat je zo op haar reageert chantal. Ze wilt alleen maar helpen.
Ik ga niet mee, vind het nu alveelste veel gedoe, dat iedereen over rijden zorgt en de een wilt niet vroeg en de ander wilt naar die manege en de ander naar die. En ik ga niet met m'n eigen paard 35 euro betalen.
greetgibo13 schreef:Als jullie dat denke...
Gina: percies zoals jij het zegt bedoel ik maarja het wordt vaak verkeerd op gevat het was goed bedoelt.
xDefinetly: ik zelf ben hem 1 keer tegen gekomen maar een vriendin van mij heeft hem al vaker tegen gekomen en die heeft wel een bekeuring gehad haha. mag ik vragen waar jou paardje staat als jij het duin gebied ook kent en de paarden op manege heemskerk?
XTxGxTX schreef:manege heemskerk is helaas te ver
ik en chantal moeten ruim een uur in de trein zitten en dan nog lopen er bij wij zijn dan ruim 2 uur onderweg
vanuit hoorn
en amsterdam is ook een uurtje en dan nog lopen
greetgibo13 schreef:Jaa banjer gaat ook niet zo heel vaak mee, alleen vaak als mensen er om vragen of soiets willen. die is namelijk behoorlijk temperamentvol haha. bonnie is wel een schatje he, was je toen ook met begeleiding soms?
greetgibo13 schreef:haha jaa dat hoef je mij niet te vertellen heb hem vaak genoeg mee gehad :p die wil zo hard die vind het onwijs leuk om naar het strand te gaan dat ze zich helemaal gek maakt, en vandaar dus ook niet meer wil stoppen. ik ken nog wel meer leuke paardjes hoor als je nog eens gaat moet je het maar even vragen kan ik je wel wat leuke voorstellen.
Gina schreef:XTxGxTX schreef:manege heemskerk is helaas te ver
ik en chantal moeten ruim een uur in de trein zitten en dan nog lopen er bij wij zijn dan ruim 2 uur onderweg
vanuit hoorn
en amsterdam is ook een uurtje en dan nog lopen
Voor jullie ja, misschien is voor iemand anders die andere manege wel heel ver rijden.
greetgibo13 schreef:dat is daar ook helemaal niet de bedoeling van je moet niet over al wat achter zoeken. we hadden het gewoon even over de paarden van manege heemskerk omdat zij daar wel eens op gereden heeft en wat leuke paardjes wou weten. meer niet! is dat zo erg?