BELGJES: datum meeting?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wanneer ben je vrij?

9-10 aug
1 (6%)
16-17 aug
1 (6%)
23-24 aug
6 (37%)
30-31 aug
1 (6%)
6-7 sept
3 (18%)
20-21 sept
4 (25%)

Totaal aantal stemmen: 16

Zania

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 12:29

Mientjeuh schreef:
En ook zonder mij, ik denk dat je dan eerder verlies maakt, schadevergoeding betaalt ofzo Tong uitsteken

*ON-topic*
Heb zoveel zin hè Tong uitsteken

Me tooooooo

en OK dan! danku Idra Schijnheilig

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 14:38

Jaah! Allemaal thnx aan Lobke!
OK dan!
D
A
N
K
U

DANKU!!!!! Haha! Clown

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 14:39

* klapklapklapklapklap *

vanity

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 17:20

mensjes, ga niet meekunnen!! Boos! Huilen Maar kan ik gewoon naar de drie vijvers bellen en zeggen dat er 1 minder is? Op welke naam staat de reservatie ofzo?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 18:05

Nooooooooo! Verdrietig Huilen
Waarom?????

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 18:06

Anders komt Leentje maar mee Knipoog

Acilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 18:59

zozo, the big day nadert...

ik was bijna niet mee, aangezien mn ouders moeilijk deden:" je weet niet wie het is, vind het maar vaag, is de organisatie wel goed, zijn ze wel te vertrouwen..." na heel lang zeuren en wikken en wegen (mn oudjes hebben nu ook al kennis gemaakt met bokt *LOL* mag ik dus toch nog *oef* op voorwaarde dat ik om de 2 uur iets van me laat horen,; waar ik ben, wat ik doe, met wie ik ben...maar ik MAG dus OK dan!

oja 1 minpuntje: Cheese! kan ik helaas niet meenemen, mn zusje had hem al gereserveerd voor zondag...iemand anders??

moet er anders nog iets concreets worden afgesproken?? ik hoop dat alles vlotjes zal verlopen en het een fijne dag wordt; hopelijk met mooi weer en eb!! dat we lekker kunnen racen langs het strand!!! Cool

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 19:04

Ze hebben me niet eens een naam gevraagd Haha! bel maar gewoon voor de groep van zondag om 13u

Minne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 19:26

Nog twee nachtjes slapen!!! whiehie!!!!
Ik zie het compleet zitten.... Hyper!

Vraag mij af wat dat gaat worden...maar waarschijnlijk net zoals de vorige boktmeetings, een bende vol met onnozele kiekes die zich verschrikkelijk hard amuseren Haha!

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 19:57

ik neem Cheese! mee!! als de pillen het nie begeven, daar houden ze nl nogal van Haha!

ik zie het ook zitten...! maar ik moet van thuis een uur hebben om terug te komen, enfin zij komen me zelfs halen dusseh... rond hoelaat zou dat zijn? doen we erna nog wat? zeg het maar ruim hoor Haha!
nemen we zwempakken mee? het blijft droog, wel een noorderbriesje Extreme duivel

heeft iemand het volledige adres van de drie vijvers? zodat ik er kan geraken Clown

(en anders, mijn zusje wou nog graag mee, wil dan wel op een pony dus vertraging, maar ze heeft evenveel ervaring als ik, genoeg, dus als die plaats over blijft...)

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 20:02

ponyzotje schreef:
ik neem Cheese! mee!! als de pillen het nie begeven, daar houden ze nl nogal van Haha!

ik zie het ook zitten...! maar ik moet van thuis een uur hebben om terug te komen, enfin zij komen me zelfs halen dusseh... rond hoelaat zou dat zijn? doen we erna nog wat? zeg het maar ruim hoor Haha!
nemen we zwempakken mee? het blijft droog, wel een noorderbriesje Extreme duivel

heeft iemand het volledige adres van de drie vijvers? zodat ik er kan geraken Clown

(en anders, mijn zusje wou nog graag mee, wil dan wel op een pony dus vertraging, maar ze heeft evenveel ervaring als ik, genoeg, dus als die plaats over blijft...)

Ik heb tegen mijn ouders gezegd tussen 7 en 8 ongeveer mij terug oppikken. Omdat ze zelf ook een dagje uit wilde, dan hebben ze er ook iets aan Schijnheilig .
En daar liggen volgens mij wel genoeg cafétjes e.d. waar we ons nog een paar uur kunnen bezighouden na ons zwempartijtje Haha! enz

En een pony wil ik ook wel, dan kan ik niet zo hoog vallen Cool

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 20:06

Mientjeuh schreef:
Anders komt Leentje maar mee Knipoog

Gaat niet, heb alleen nog maar goedkeuring voor stappen (ivm mn rug)
En om eerlijk te zijn, heb stiekem draven al geprobeerd, en dat bleek toen geen goed id te zijn...

Dus Leentje blijft vrolijk in Leuven om haar vriend te pamperen Lovers , of zoals zijn mammie het zei: "Ge soigneert em toch wel goe eh??" *LOL*

Maarre, in gedachten ben ik er wel bij hoor Knipoog , en ik eis dus wel zo snel mogelijk zeeeeeeeeeer uitgebreide (foto)verslagen !!! ~~}>

Voor de Leuven-en-omgeving-gangers: ik ben altijd nog te vinden voor een terraske ter afsluiting van de dag op de Oude Markt ofzo Haha!

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 20:18

leentje schreef:
zoals zijn mammie het zei: "Ge soigneert em toch wel goe eh??" *LOL*

*LOL* *LOL* *LOL*

heh ivm die foto's, hoe moet je dat in godsnaam van je paard trekken? mijn toestel is erg slecht met beweging, ik hoop dus dat er nog andere mensen hun toestel meenemen.
wat neem ik mee? digitaal (snel maar soms een foutje) of gewoon (ontwikkeling maar betere kwaliteit. uhm die verloren gaat met scannen.) toch maar digi? Haha!

dus.... iemand anders ook Cheese! aub!!! mag ik dan vooruit galoperen, een stop plus rollback maken, een foto nemen, terug op jullie af galoperen, een rollback maken en weer mee galoperen??? Haha! nou als ik een opgeleerde quarter vind Haha! nee echt, hoe doen we dat?

Zania

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 20:25

Kimberley: ik had het me ook al afgevraagd... Bloos Ikzelf kan geen fotodinges meenemen

Nog iets: An, om welk uur kom jij ons halen? Lachen

Tessake

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 21:33

ik neem misschein een weg werp camera mee. Want heb dus nu een probleem met mijn digitalen cameran ik kan dus de foto die daar op staan niet op de comp zetten. en er is niet echt veel plaats meer op de digi.

Zania

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 22:22

Tessake schreef:
ik neem misschein een weg werp camera mee. Want heb dus nu een probleem met mijn digitalen cameran ik kan dus de foto die daar op staan niet op de comp zetten. en er is niet echt veel plaats meer op de digi.

Kan je ze nergens scannen?

Ponyzotje: digi extra laden hé Tong uitsteken

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 22:41

jaja, ik start al Haha!
nog twee nachtjes en eigenlijk maar een dagje en een half. ok ik zwijg Haha!

wie naar de notenclub gekeken? lotti kan zooooo zingen... ok k ga offtopic. er moet iemand anders mee hoor met camera, want er kan makkelijk iets gebeuren met de mijne (lens, batterijen,...)
(oh en op tmf samenvatting van marktrock... zucht... volgend jaar misschien... )

Tessake

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 02:07

ik kan ze dan bij mijn achter nicht in is scannen maar het duurt wel effe he
voor dat de foto's ontwikkelt zijn enz

Acilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 11:46

zozo...dit uur morgen zitten we met zn allen in de auto van Minne echte roadliedjes te zingen Muziek! (met of zonder bijhorende instrumenten...speelt iemand gitaar of fluit?? Tong uitsteken ) op weg naar onze mooie kust...om die onveilig te gaan maken Extreme duivel

ik ben al stilletjesaan mn zakje aan het vullen en jee, hij staat nu al op springen!! met die cap en chaps enzo erbij, phoe...

over de na-ritse activiteiten..het zal wel een beetje héél koud worden om te zwemmen, denk je niet?tenzij er echte ijsbeerfans zijn, maar ik ben zowiezo al een koukleum... Bloos

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 13:00

dan blijven we samen aan de kant staan he, die ijsberen uitlachend als ze blauw en rillend in hun handdoek kruipen Haha!
ik besef het nog maar half...! zal ik een stuk karton meenemen met BOKT erop, of toch maar heel hard "booooookt" gaan roepen?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 13:11

Ik verkies toch het roepen in de galop Haha!

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 13:57

hihi ja
mijn fototoestel (digi) ligt in coma (zoals mijn vader het heel leuk uitdrukte)
dus ik neem mijn gewoon mee. zal ook wel gaan

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 14:08

Ik kan misschien ook eens vragen , maar ik denk niet dat het mag
Mss is het beter dat we tijdens de galop geen foto's maken (voor de veiligheid van iedereen Tong uitsteken ) tenzij iemand zich daarvoor wilt opofferen Tong uitsteken

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 14:29

ik!! als mijn toestel het aankan, ik ben het gewend zonder handen te galoperen. rengalop is wel iets moeilijker, maar moet lukken Haha!

Acilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 14:34

of we vragen een lieve voorbijganger kiekjes te maken terwijl de hele groep steeds veer heen en weer voorbijzoeft... Clown

ik zie het al voor me Haha!

even voor je "minderjarigen" onder jullie: wat hebben jullie jullie ouders vertelt? de waarheid, een vervormde waarheid?