Gezellig Amy! Heb je echt al heel lang niet meer gemeet! Marlies, volgens mn vader kan je nog niet zo heel veel zelf als je 16 bent. Overal zijn enge mensen enzo En waarom ie het niet goed vind als jij erbij bent, weet niet? Misschien geloofde ie het niet toen ik zei dat je vast wel judoskills had?
SsSimonee
Geplaatst: 11-01-11 21:28
@bellatrix ik vraag liever altijd eerst of er mensen van die richting komen En anders reis ik lekker in mijn uppie met mijn mp3spelertje
En waar verzamelen we? En hoelaat? en waar en hoelaat gaan we eten?
Marloes
Geplaatst: 11-01-11 21:31
Ze lopen ook vanaf 5 uur in het bos, rond half 6 in Amersfoort en na 11 uur ook hier in het dorp. Utrecht CS is natuurlijk wel heel gevaarlijk, zodra de zon onder is komen ze tevoorschijn, stelletje vieze vampieren. Ze kunnen niet tegen de zon... Ik wist het wel! Mn vader kijkt gewoon Vampire Diaries
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 11-01-11 21:32
Dribbel schreef:
Onder het grote bord op Utrecht CS. 14.14. Gamen op 15 minuten lopen vanaf het station en we gaan naar de Mac.
Onder het grote bord op Utrecht CS. 14.14. Gamen op 15 minuten lopen vanaf het station en we gaan naar de Mac.
14.14 precies?
Britt_Sisi
Geplaatst: 11-01-11 22:55
Doneren we allemaal 50 cent aan marlies! (of je kijkt die b2 en b3 lief aan ) Ik moet vrijdag oppassen dus ik ben dan weer rijk! Nouja een beetje rijker
Moet wel werken tot 6, maar zalk daarna dan naar jou toe komen ?
enneeee 14.15 lijkt me een gooood idea ! Nu weten we tenminste wie iedereen is Vorige x stond ik echt zo met britt; horen die er ook bij? Ja ik weet het niet, ik denk het wel? Wat denk jij?
hahaha
Maareee als er niet meer mensen bijkomen, ga ik van deweek wel bellen !