Meeting Loonse en Drunense Duinen: Fotografen en Modellen II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 23:45

Drie linden komen ze volgensmij Lisa maar bij de kaatsheuvelse ijsbaan niet dat ik weet
dat is ook een erg mooie locatie al zeg ik het zelf heb je ook 'n watertje vlakbij enzo duinen is volgensmij wel ietsie verder lopen dan drie linden maar dat weet ik niet zeker kom zelf niet supervaak bij de ijsbaan.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 23:46

Queelens schreef:
Oke maar Lisa en Marlinda moeten er eerder zijn toch?
Weet niet of ik dat ga halen want papa had het zo getimed die moet altijd om 11 uur in loon op zand zijn dus dat kwam hem precies uit
maar als ik weet hoelaat lisa en marlinda er moeten/willen zijn wil ik het wel even aan hem vragen en kijken of ssdesign en linsey ook optijd op het station kunnen zijn dan want hij rijd maar 1x :P

Hmm ik weet niet of ik eerder kan komen. Ja ik kan er om 9.55 zijn, maar eerder zal lastig worden. Er is 1 eerdere reismogelijkheid, maar dan heb ik maar 1 minuut overstaptijd en dat is weinig!!!

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 23:47

Jinte schreef:
Mijn ouders vinden het prima als ik naar de meeting kom :)
Dat betekend dus dat ik Arianne, Lauke, Odet, Marjo, Lisa en Marlinda mee kan nemen vanaf Nijkerk, Amersfoort en Den Bosch. Wij hebben dan nog contact over de precieze prijs voor de benzine. Ik had Arianne daarover al een PB gestuurd. Ik zat iets mis met de prijs (sorry Y;( ) maar het zal voor de mensen vanaf amersfoort tussen de 6 en 7 euro zijn en de dames vanaf Den Bosch 1 euro. Dat is dus voor de heenreis en terugreis samen!
Ik ga me nu dan ook maar opgeven op het forum, kijk er erg naar uit!

Wat voor een auto heb je? :)
Want zou je mij dan misschien ook vanuit Amersfoort op kunnen halen?

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-11 23:47

VisibreTeam schreef:
:')

Wat is er nou weer zo bijzonder aan Silke?
Ze is lief (iig tegen mij) en kan VD, So what ? :')

Silke is Hip, Silke is cool Silke is gewoon stoer! 8-)

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 23:48

Marlinda schreef:
Jinte schreef:
Als het zo kan worden geregeld is natuurlijk ook prima :)
En anders konden jullie met Queelens mee vanaf Den Bosch. Vinden jullie dat niet erg, dat jullie dan niet met mij mee kunnen? Voel me nl. best banketstaaf :o

Joh we vinden vast wel een andere lift, maak je vooral niet druk hoor. :D Kan gebeuren. ;)

Ja wat ik las was dat jullie met Eline of Queelens mee konden rijden toch? :)
Gelukkig maar!

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 23:48

LisaDijk schreef:
we waren van plan om bij Bosch en Duin af te spreken.. maar ik hoor dat het daar ook erg druk is :P dus ik dacht aan de drie linden als 2e optie.. maar dat klinkt ook erg druk :P

Nee hoor, bij de 3 linden komt de dweiltour niet. Hooguit wat verdwaalde mensen die ff naar het cafetje komen, maar de cvwagens komen daar niet in de buurt.

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-11 23:48

Queelens schreef:
Drie linden komen ze volgensmij Lisa maar bij de kaatsheuvelse ijsbaan niet dat ik weet
dat is ook een erg mooie locatie al zeg ik het zelf heb je ook 'n watertje vlakbij enzo duinen is volgensmij wel ietsie verder lopen dan drie linden maar dat weet ik niet zeker kom zelf niet supervaak bij de ijsbaan.

ohh okee dat klinkt ook wel goed! ik zal nog wel even kijken, en als iemand wilt helpen graag! :P

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-11 23:49

NoaSky schreef:
LisaDijk schreef:
we waren van plan om bij Bosch en Duin af te spreken.. maar ik hoor dat het daar ook erg druk is :P dus ik dacht aan de drie linden als 2e optie.. maar dat klinkt ook erg druk :P

Nee hoor, bij de 3 linden komt de dweiltour niet. Hooguit wat verdwaalde mensen die ff naar het cafetje komen, maar de cvwagens komen daar niet in de buurt.

Okee.. dan kunnen we denk ik het beste gewoon daar afspreken! :)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 23:49

SSDesign schreef:
Queelens schreef:
Oke maar Lisa en Marlinda moeten er eerder zijn toch?
Weet niet of ik dat ga halen want papa had het zo getimed die moet altijd om 11 uur in loon op zand zijn dus dat kwam hem precies uit
maar als ik weet hoelaat lisa en marlinda er moeten/willen zijn wil ik het wel even aan hem vragen en kijken of ssdesign en linsey ook optijd op het station kunnen zijn dan want hij rijd maar 1x :P

Hmm ik weet niet of ik eerder kan komen. Ja ik kan er om 9.55 zijn, maar eerder zal lastig worden. Er is 1 eerdere reismogelijkheid, maar dan heb ik maar 1 minuut overstaptijd en dat is weinig!!!

Ja 1 minuut overstaptijd is een beetje te risicovol denk ik.
Maar we zullen alles wel helder afspreken zodra we weten wie er allemaal meerijd enzo, komt goed! :)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 23:50

NoaSky schreef:
LisaDijk schreef:

Okee.. dan kunnen we denk ik het beste gewoon daar afspreken! :)

Oh dan valt dat nog mee dan 3 linden kan ik trouwens op mijn fiets doen :o
Maar oke zal voor degene die carpooling nodig hebben wel met de auto gaan haha :P

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 23:50

xLoki schreef:
Jinte schreef:
Mijn ouders vinden het prima als ik naar de meeting kom :)
Dat betekend dus dat ik Arianne, Lauke, Odet, Marjo, Lisa en Marlinda mee kan nemen vanaf Nijkerk, Amersfoort en Den Bosch. Wij hebben dan nog contact over de precieze prijs voor de benzine. Ik had Arianne daarover al een PB gestuurd. Ik zat iets mis met de prijs (sorry Y;( ) maar het zal voor de mensen vanaf amersfoort tussen de 6 en 7 euro zijn en de dames vanaf Den Bosch 1 euro. Dat is dus voor de heenreis en terugreis samen!
Ik ga me nu dan ook maar opgeven op het forum, kijk er erg naar uit!

Wat voor een auto heb je? :)
Want zou je mij dan misschien ook vanuit Amersfoort op kunnen halen?

Momenteel is er nog 1 plekje vrij.
Arianne rijdt mee vanuit Nijkerk.
Lauke, Odet, Marjo en Mark vanuit Amersfoort. Maar ik had gezien dat _Suus ook vervoer zocht en volgens mij ook vanuit Amersfoort?
Weet niet of zij inmiddels al vervoer heeft, anders kan jij wel mee.

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 23:57

Als _Suus niet mee hoeft zou het heel fijn zijn als je mij vanaf station A'foort ophaalt als dat mogelijk is! :)

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 23:59

xLoki schreef:
Als _Suus niet mee hoeft zou het heel fijn zijn als je mij vanaf station A'foort ophaalt als dat mogelijk is! :)

Ja dat zou geen probleem zijn. Ik haal er namelijk nog 4 op bij station Amersfoort :)

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 00:00

LisaDijk schreef:
VisibreTeam schreef:

Wat is er nou weer zo bijzonder aan Silke?
Ze is lief (iig tegen mij) en kan VD, So what ? :')

Silke is Hip, Silke is cool Silke is gewoon stoer! 8-)

Oh :')

SILKE IS HIP, SILKE IS MACHTIG, SILKE HEEFT EEN STEIGER VAN ÉÉN METER TACHTIG!

*yel yel yel*

Sukana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 00:01

Als mensen willen kunnen ze met mij voor 40% korting mee reizen, heb namelijk ook een studentenOV. Ik reis van Apeldoorn over Amersfoort en Utrecht naar Den Bosch :)

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 00:07

LisaDijk schreef:
VisibreTeam schreef:
SILKE GAAT MEE :):) :):)

Met Desperado (andalusier :Y) )

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH (moet het nog langer?) _O-

eigenlijk wel ja, na al dat stalken _O- :=

Suus__

Re: Meeting Loonse en Drunense Duinen: Fotografen en Modellen II

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 00:21

Ik vroeg al eerder of ik op station Amersfoort opgehaald kon worden :o

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 00:22

Suus__ schreef:
Ik vroeg al eerder of ik op station Amersfoort opgehaald kon worden :o

Dat dacht ik al ja :) Heb voor jou ook 't laatste plekje vrij gehouden. Het is dus mogelijk dat jij naar station Amersfoort komt? Dan kan jij ook met mij mee en dan zit ik vol!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 00:25

Hier een plaatje van de drunense duinen.

Afbeelding

Ik heb er letters in gezet. Met de klok mee lezend:
A: ijsbaan aan de waalwijksebaan. hier is een redelijk parkeerterreintje bij. de ijsbaan is een groot ven waar je eigenlijk niet in mag. je kunt er wel een eind in stappen, wel veel takken enzo op de bodem dus niet crossgeschikt. aan de achterzijde is het altijd rustig. mijn foto's op het actieforum zijn daar ook gemaakt.
B: de roestelberg. cafe aan een flinke zandberg die vanaf de ijsbaan een kwartiertje wandelen is. daar is overigens ook een parkeerterrein aan de roestelbergseweg.
C: de drie linden in giersbergen. groot parkeerterrein, geen ven in de buurt, heel veel zand (niet de grote vlakte) is ongeveer een kwartier wandelen. gelegen aan de duinweg die dus vooraan in drunen gedeeltelijk gebruikt wordt door de carnavalswagens.
D: de rustende jager aan de gommelsestraat in biezenmortel. ruim parkeerterrein, geen ven in de buurt, veel zand na ca. 20 minuten wandelen.
E: bos en duin aan de schoorstraat in udenhout. ruim parkeren. heel veel zand na 5 minuten wandelen. in dat zandgebied een vennetje waar je doorheen kunt crossen (max. 40 cm diep meestal). als het al langere tijd droog weer is, staat dit echter droog. hier komen ook veel hondenbezitters en ze mogen daar los wat bij slecht onder appèl staande honden weleens erg vervelend kan zijn.
Laatst bijgewerkt door frankiej op 03-01-11 00:28, in het totaal 1 keer bewerkt

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 00:26

Ik kan ook rijden vanaf Amersfoort mocht dat een probleem zijn, Utrecht begin ik niet aan.. Heb wel een trailer bij me ;)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 00:26

7 euro, das iets minder dan 22 :D Toppie :D

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 01:45

Sukana schreef:
@horsieslii, ik kan je wel met je bandages helpen! En neem aan dat er ook nog genoeg andere mee zijn die kunnen bandageren.

Zal ik me anders hier eventjes in het topic komen voorstellen? :+ De link werkt bij mij namelijk ook nog steeds niet

Oke dat zou fijn zijn! :D Nu hopen dat ik word uitgekozen, zou ik erg leuk vinden!

En als ik niet word uitgekozen, fijn dat ik en Susan dan met jou mee kunnen rijden Marieke! :)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 01:47

Graag gedaan hoor :)
Ben benieuwd wie er allemaal uitgekozen worden enzo

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 02:20

Is er misschien iemand die vanuit boven Noord Holland komt ? Of vanauit friesland..
Waar ik mee zou kunnen reizen?

Iemand ook bezwaar asl ik een langharige herder als model mee neemt?
Luisterd zeer goed.. :) En niet zo plakkerig. Ook vanaf afstand 'bestuurbaar' ..

Als ik mijn ouders zo ver krijg, maar dan meot ik wel nu alvast weten of ik kan mee rijden :)

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 09:23

Als jullie de volgende keer in de Veluwe gaan zitten, neem ik Nibbit & Chipito mee! :j