Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Queelens schreef:Oke maar Lisa en Marlinda moeten er eerder zijn toch?
Weet niet of ik dat ga halen want papa had het zo getimed die moet altijd om 11 uur in loon op zand zijn dus dat kwam hem precies uit
maar als ik weet hoelaat lisa en marlinda er moeten/willen zijn wil ik het wel even aan hem vragen en kijken of ssdesign en linsey ook optijd op het station kunnen zijn dan want hij rijd maar 1x
Jinte schreef:Mijn ouders vinden het prima als ik naar de meeting kom
Dat betekend dus dat ik Arianne, Lauke, Odet, Marjo, Lisa en Marlinda mee kan nemen vanaf Nijkerk, Amersfoort en Den Bosch. Wij hebben dan nog contact over de precieze prijs voor de benzine. Ik had Arianne daarover al een PB gestuurd. Ik zat iets mis met de prijs (sorry) maar het zal voor de mensen vanaf amersfoort tussen de 6 en 7 euro zijn en de dames vanaf Den Bosch 1 euro. Dat is dus voor de heenreis en terugreis samen!
Ik ga me nu dan ook maar opgeven op het forum, kijk er erg naar uit!
Marlinda schreef:Jinte schreef:Als het zo kan worden geregeld is natuurlijk ook prima
En anders konden jullie met Queelens mee vanaf Den Bosch. Vinden jullie dat niet erg, dat jullie dan niet met mij mee kunnen? Voel me nl. best banketstaaf
Joh we vinden vast wel een andere lift, maak je vooral niet druk hoor.Kan gebeuren.
LisaDijk schreef:we waren van plan om bij Bosch en Duin af te spreken.. maar ik hoor dat het daar ook erg druk isdus ik dacht aan de drie linden als 2e optie.. maar dat klinkt ook erg druk
Queelens schreef:Drie linden komen ze volgensmij Lisa maar bij de kaatsheuvelse ijsbaan niet dat ik weet
dat is ook een erg mooie locatie al zeg ik het zelf heb je ook 'n watertje vlakbij enzo duinen is volgensmij wel ietsie verder lopen dan drie linden maar dat weet ik niet zeker kom zelf niet supervaak bij de ijsbaan.
NoaSky schreef:LisaDijk schreef:we waren van plan om bij Bosch en Duin af te spreken.. maar ik hoor dat het daar ook erg druk isdus ik dacht aan de drie linden als 2e optie.. maar dat klinkt ook erg druk
Nee hoor, bij de 3 linden komt de dweiltour niet. Hooguit wat verdwaalde mensen die ff naar het cafetje komen, maar de cvwagens komen daar niet in de buurt.
SSDesign schreef:Queelens schreef:Oke maar Lisa en Marlinda moeten er eerder zijn toch?
Weet niet of ik dat ga halen want papa had het zo getimed die moet altijd om 11 uur in loon op zand zijn dus dat kwam hem precies uit
maar als ik weet hoelaat lisa en marlinda er moeten/willen zijn wil ik het wel even aan hem vragen en kijken of ssdesign en linsey ook optijd op het station kunnen zijn dan want hij rijd maar 1x
Hmm ik weet niet of ik eerder kan komen. Ja ik kan er om 9.55 zijn, maar eerder zal lastig worden. Er is 1 eerdere reismogelijkheid, maar dan heb ik maar 1 minuut overstaptijd en dat is weinig!!!
NoaSky schreef:LisaDijk schreef:
Nee hoor, bij de 3 linden komt de dweiltour niet. Hooguit wat verdwaalde mensen die ff naar het cafetje komen, maar de cvwagens komen daar niet in de buurt.
Okee.. dan kunnen we denk ik het beste gewoon daar afspreken!
xLoki schreef:Jinte schreef:Mijn ouders vinden het prima als ik naar de meeting kom
Dat betekend dus dat ik Arianne, Lauke, Odet, Marjo, Lisa en Marlinda mee kan nemen vanaf Nijkerk, Amersfoort en Den Bosch. Wij hebben dan nog contact over de precieze prijs voor de benzine. Ik had Arianne daarover al een PB gestuurd. Ik zat iets mis met de prijs (sorry) maar het zal voor de mensen vanaf amersfoort tussen de 6 en 7 euro zijn en de dames vanaf Den Bosch 1 euro. Dat is dus voor de heenreis en terugreis samen!
Ik ga me nu dan ook maar opgeven op het forum, kijk er erg naar uit!
Wat voor een auto heb je?
Want zou je mij dan misschien ook vanuit Amersfoort op kunnen halen?
Sukana schreef:@horsieslii, ik kan je wel met je bandages helpen! En neem aan dat er ook nog genoeg andere mee zijn die kunnen bandageren.
Zal ik me anders hier eventjes in het topic komen voorstellen?De link werkt bij mij namelijk ook nog steeds niet