Oooooooh wacht even, ik zit hier iedereen door elkaar te halen! Excusez-moi
Ik begreep in de eerste instantie dat Romy nu misschien ook niet kon omdat Shanna nu in de problemen komt met die datum, maar dat heeft er natuurlijk helemaal niets mee te maken foutje!
Ik kan heeeeeeel misschien wel mee! Maar kan nu nog niet met zekerheid zeggen.. is niet erg toch? Ik ga sowieso wel savonds naar huis. Fen wat doe jij?
Ik ga ook savonds naar huis Lotte, dus tot Eindhoven kunnen we samen reizen!
Owww oke!
ENOMIS
Geplaatst: 06-01-11 13:05
M_D_H schreef:
simone waarom lotte... waarom
Ik durf niet in 1 huis te slapen met potloodventer Lies (dacht ik? Of was het Ro?) En een meisje genaamd Dees die snoepjes mee neemt om kindjes te lokken
ik moet zolang reizen, zullen we anders afspreken dat ik gewoon bij de primark sta? dat is iets minder lang reizen voor mij, maar ik weet precies hoe ik daar moet komen met de trein enzo.
of ik blijf slapen, ligt eraan hoe laat ons programma is afgelopen en of het dan niet te laat is om nog naar huis te reizen.
Uhm.. maar Primark staat pas voor zondag op de planning?
Liesurt
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-11 16:07
Ja de Primark was meer een extratje voor de zondag, voor de meiden die blijven slapen. Het wordt wel heel druk om ook nog die zaterdag naar de primark heen en weer te gaan..
Hoe lang moet je reizen dan ginette?
Edit:
Potloodventer
M_D_H
Geplaatst: 06-01-11 19:07
ENOMIS schreef:
M_D_H schreef:
simone waarom lotte... waarom
Ik durf niet in 1 huis te slapen met potloodventer Lies (dacht ik? Of was het Ro?) En een meisje genaamd Dees die snoepjes mee neemt om kindjes te lokken
heb ik dat gezegd?
ohwjah... dat heb ik gezegd ja aahhh toe, blijf slapen is gezellig
ohh, ik dacht dat het heel lang zou duren, want naar rotterdam toe was het al 3 uur. maar zie dat ik een trein kan pakken die bijna rechtstreeks naar utrecht centraal gaat, hoef dan alleen bij a'dam centraal/sloterdijk over te stappen. en dan is het ong een uur en een kwartier. dus dat is wel te doen.