Dan komen wemet de kortingskaartjes nog steeds uit!
Ik neem geen buggy mee Die haal ik bij de kassa Jullie weten zéker dat je me mee wil slepen hè Leuk dat jij ook meegaat San!!!
Ik heb nog geen broodjes. Die waren op Die haal ik morgenochtend nog even bij de bakker. Ik rijd om ong tien uur aan, dan ben ik er als ik niet verkeerd rijd ook rond elf uur
Is het voor jou nog zo'n eind rijden Sas? Ik dacht dat jij daar ook vlakbij zat! (Maar mijn kennis van Brabant is zeg maar niet optimaal ) Ik rijd ook iets voor tienen weg. Aan rijden doen we maar niet, in deze regio.
Ik heb niets gehaald maar heb wel nog pakjes drinken staan zag ik, en wraps en zalm in de koelkast Ik neem de kinderwagen mee (met slot!) want Elin loopt ook echt nog niet de hele dag.
En ik rijd om half elf weg, ben er zo
Owja, dankzij Plien ga ik toch mee, ze heeft een sterke overtuigingskracht laten we maar zeggen
Ladies, ik sluit af, tot morgen. Voor last-minute wijzigingen graag even smsen of zo, want ik weet niet of ik morgenochtend nog kans zie om in te loggen.
Saskia
Geplaatst: 29-12-10 23:33
Ik zag net op de site dat je die rolstoelen helemaal niet 'zomaar' af kan halen bij de kassa Die moet je echt reserveren Dus dat ga ik morgenochtend toch nog maar even proberen te doen denk ik Aan de ene kant heb ik nog steeds het idee van:"Ik ben toch niet gek, ik ga echt niet in een rolstoel zitten " Maar aan de andere kant wéét ik gewoon dat het anders een heel kort dagje word voor mij
We hebben trouwens geen voorrang Dan moet ik een briefje van een arts hebben. Dat heb ik niet En ik geloof dat ik dát toch echt niet ga halen morgenochtend nog bij de HA
Het is trouwens geen 'voorrang', maar 'niet in de rij hoeven wachten'.
Als het ergens erg druk is, dan ga ik maar gewoon niet En dan moeten de meiden maar met één van jullie mee die wel gaat...