Cody schreef::o![]()
Was jij er ook???
Ik bedoel die vos die met Romanoff van KarenvdM en Avalla van Laurae meereed. Met het cremkleurige dekje en dezelfde kleur bandages.
Heel chique dier vond ik dat.
Die vos bedoel ik ook Cody, wat een dier

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kitty schreef:Ik baal nog wel dat ik niet met mijn eigen paard mee kon rijden. Voor mij is dat alleen al een reden voor een vervolg op deze clinic.
Mijn clubgenootjes waren ook erg te spreken over de clinics en ze waren ook weer in voor de volgende ronde.
Al met al een geslaagde dag! Tyrza, bedankt!
Kitty schreef:Ik baal nog wel dat ik niet met mijn eigen paard mee kon rijden. Voor mij is dat alleen al een reden voor een vervolg op deze clinic.
Mijn clubgenootjes waren ook erg te spreken over de clinics en ze waren ook weer in voor de volgende ronde.
Al met al een geslaagde dag! Tyrza, bedankt!
jantina schreef:Ik vond het trouwens als toeschouwer ook erg leuk! Het was erg interessantVooral leuk om te zien, dat er na uitleg ook verschil te zien was. Zelfs nog wat kleine dingetjes meegepikt die voor mij handig zijn omte gebruiken!
Was wel jammer dat ik het soms af en toe niet zo goed kon verstaan. Je hebt niet zo'n harde stem, maar er zaten ook een paar meiden druk te giebelen achter me, dus dat hielp ook niet zo