Tyrza clinic Assen/Rolde

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 19:56

Cody schreef:
:o Bloos
Was jij er ook???

Ik bedoel die vos die met Romanoff van KarenvdM en Avalla van Laurae meereed. Met het cremkleurige dekje en dezelfde kleur bandages.
Heel chique dier vond ik dat.

Die vos bedoel ik ook Cody, wat een dier Kwijl

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 20:12

vond het ook erg leuk en veel dingen weer geleerd...
heb wel wat bokkers gezien maar niet mee gepraat want we waren erg laat Bloos Bloos Bloos

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 20:18

Paard van yoka is idd een heel erg mooi beest. Weet je dat dat nog een echte hengst is! Gedroeg zich echt fantastich. Aan het eind stonden we nog even naast elkaar met zijn 3-en met Fonz in het midden en hij bleef echt perfect stilstaan!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 20:24

Kwam dat niet omdat Tyrza met een zak plastic bekertjes stond te rammelen? Haha!

Mijn zus met Pliva vond het wel erg geslaagd trouwens, heeft er zeker wat van opgestoken.

Marc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 21:52

We zijn thuis! Haha!

Ik ben inmiddels met de foto's bezig. Jammer genoeg zijn er toch een hele hoop wazig, maar ik zal de beste er tussen uit halen. Er zitten ook een paar hele mooie tussen... Lachen

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 22:19

We moeten het volgend jaar in de zomer maar eens over doen, lekker met het zonnetje erbij in een buitenbak!!
Ik zal de foto's morgen even verkleinen en uploaden, bij ons zijn ook veel wazig geworden door de donkere bak, helaas... Huilen

Marc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 22:23

Ik zal proberen de foto's vandaag nog op een niet openbare pagina van vipdressage.com te plaatsen (de link pb ik dan nog even door) hier kunnen jullie de foto's evt vanaf halen.

Zelf zal ik ze niet plaatsen op bokt zonder goedkeuring van degene die op de foto's staan... Knipoog

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 22:23

Zal morgen mijn vader eens vragen hoe zijn foto's geworden zijn, hij heeft er ook een aantal gemaakt.

En mijn zus heeft zich ook aangemeld op bokt onder de naam Pliva

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 23:14

Cody, jij ronselaar Haha!

Ik vond het hartstikke leuk om een keer aan mee te doen...
Ben razend nieuwsgierig naar de fotos

Marc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 23:16

Kwartiertje nog Haha!

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 23:26

Vond het erg leuk om mee te doen - 'had de 'luxe' situatie dat Kim niet op kwam dagen, dus zaten Kitty en ik met z'n tweeen in de eerste les. Niet echt veel supernieuwe dingen gehoord (gelukkig niet!!) maar wel een paar dingen waarvan ik denk, oh, ja, daar heb ik wat aan. 't Was bovendien een goede oefening voor m'n dropje, volgend jaar ga ik starten dus iedere nieuwe situatie is meegenomen. En hij gedraagt zich overal netjes.. dus ik kan met een gerust hart op concours.
Vond het verder ook erg leuk om een aantal mensen te ontmoeten.

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-03 10:04

*gaap* hehe, ben wakker...

Gisteren op de weg terug voelde ik ineens de man met de hamer. En hoe! Notitie voor de volgende keer: aspirines meenemen! Haha!

Enniewee: ik ben benieuwd naar de "Boktmeetingverslagen"!;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 10:32

Ik heb de foto's gezien die Menno gemaakt heeft; leuk hoor.
Nogmaals bedankt!

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 10:34

Ik ben erg nieuwsgierig naar de foto's Tong uitsteken

Bedankt voor de complimentjes mensen, daar groei ik toch wel een centimetertje van (en Fonzi ook) Haha! Ik heb helaas niet iedereen kunnen zien/ontmoeten, maar moet even kwijt dat ik het paard van Picasso een erg mooi dier vind en dat ik nog steeds onder de indruk ben van de staart van Avalla....

Tyrza, nogmaals bedankt!! Ik hoop eigenlijk dat je niet al te lang wacht met nog eens naar het noorden afreizen, ook al kost het je wat aspirines Haha!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 11:31

Ik baal nog wel dat ik niet met mijn eigen paard mee kon rijden. Voor mij is dat alleen al een reden voor een vervolg op deze clinic.
Mijn clubgenootjes waren ook erg te spreken over de clinics en ze waren ook weer in voor de volgende ronde.

Al met al een geslaagde dag! Tyrza, bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 11:47

Kitty schreef:
Ik baal nog wel dat ik niet met mijn eigen paard mee kon rijden. Voor mij is dat alleen al een reden voor een vervolg op deze clinic.
Mijn clubgenootjes waren ook erg te spreken over de clinics en ze waren ook weer in voor de volgende ronde.

Ja, ik had jouw kanjer ook graag in actie gezien!!!
Helaas, en idd volgende keer misschien??? Schijnheilig

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 12:15

Kitty schreef:

Ook ik zal met Romanoff een volgende keer graag weer komen!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 12:22

Mijn stalhouders zijn ook nog even komen kijken, een eventuele volgende keer zou het ook bij ons de binnenbak (iets meer voorin het dorp, als het goed is, is iedereen erlangs gereden Haha!) mogen.
We hebben een geluidsinstallatie zodat men in de kantine boven de bak kan meeluisteren wat er in de bak gezegd wordt, want dat vond ik in het begin van de dag wel jammer, dat de toeschouwers de les niet konden volgen door het rumoer.
Maar een evt volgende keer wil ik misschien ook wel meerijden

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 14:02

Cody schreef:
:o Bloos
Was jij er ook???

Jep, was dat gekke kind dat met Joyce mee was Haha!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 15:39

[quote="Kendra"]Vond het erg leuk om mee te doen - 'had de 'luxe' situatie dat Kim niet op kwam dagen, dus zaten Kitty en ik met z'n tweeen in de eerste les.

Ik vond het zo raar!!! Maandag had ik Tyrza een PB'tje gestuurd dat ik niet kwam omdat Mirkje toen al een week kreupel liep. Hij heeft een bewegingskreupelheid en vond het niet verantwoord om met hem mee te doen.
Ik denken, ik pb Tyrza optijd, zodat zij rekening kan houden met eventuele herindelingen van lessen. Ik weet hoe lastig het is om dingen te organiseren. Dan kan die niet, dan zegt die af, dan komt die er weer bij enzovoort. Ik voelde me dus ook best schuldig om het af te zeggen.

Ik had haar uiteindelijk gepb't maar kreeg niet direct iets terug. Ik was in de veronderstelling dat het hiermee afgehandeld was, maar vond het achteraf wel raar dat ze mij niet terug gepb't had, maar omdat ik niet de luxe heb om iedere dag op internet te gaan, dacht ik dat het klaar was.

TOt mijn grote schrik was dat dus niet zo. Ik weet niet wat fout gegaan was. Misschien dat ik in haast per ongeluk iets niet verzonden heb Verward , een foutje van Bokt??? geen idee.
Voel me wel knullig, ik had graag mee willen doen en paps was er ook best enthousiast over. Ik hoop dat ik de volgende keer wel welkom ben Verdrietig

Nogmaals Sorry

Stacy S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 18:30

Cody schreef:
Knappe paarden ook gezien, vooral de vos van Yokie was een erg stoer paard vond ik. Vos van Picasso was ook erg knap, heb die helaas niet zien rijden. En de pony van Stacy S was ook erg leuk moet ik zeggen!

Hihi dankje Haha!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 21:18

Ik vond het een erg geslaagde clinic! Op zich geen nieuwe dingen die Tyrza opmerkte, maar wel een aantal erg bruikbare tips meegekregen om die problemen op te lossen. Mijn vader heeft een erg leuk stukje video gemaakt, zodra ik het spul digitaal heb zal ik proberen wat te plaatsen.
Helaas heb ik weinig van de anderen gezien, alleen de groep voor mij (die van 15.00 tot 16.00 uur reden).

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 23:52

Ik vond het trouwens als toeschouwer ook erg leuk! Het was erg interessant Vooral leuk om te zien, dat er na uitleg ook verschil te zien was. Zelfs nog wat kleine dingetjes meegepikt die voor mij handig zijn omte gebruiken!
Was wel jammer dat ik het soms af en toe niet zo goed kon verstaan. Je hebt niet zo'n harde stem, maar er zaten ook een paar meiden druk te giebelen achter me, dus dat hielp ook niet zo Haha!

radijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 12:26

Als er weer een clinic is doen Rhapsody en ik ook mee.
Tenminste als we kunnen en allebei een geschikt paard vinden...

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 12:46

jantina schreef:
Ik vond het trouwens als toeschouwer ook erg leuk! Het was erg interessant Vooral leuk om te zien, dat er na uitleg ook verschil te zien was. Zelfs nog wat kleine dingetjes meegepikt die voor mij handig zijn omte gebruiken!
Was wel jammer dat ik het soms af en toe niet zo goed kon verstaan. Je hebt niet zo'n harde stem, maar er zaten ook een paar meiden druk te giebelen achter me, dus dat hielp ook niet zo Haha!

Haha, mijn stem kan wel wat verheft worden, maar als ik dat 6 uur achter elkaar doen, kost dat mijn stembanden, ben ik bang.

Ik moet zeggen dat het publiek inderdaad erg "enthousiast" was, dus ik kan me voorstellen dat je af en toe niets hoorde. Volgende keer een geluidsinstallatie beschikbaar stellen Haha!