IK had een mailtje van de camping, en ze hebben besloten dat het huren van linnengoed niet meer verplicht is 
Bedankt verder voor de berichtjes. Thigor is me gewoon vreselijk aan het uittesten, maar hij weet hoe sterk hij is en daardoor vertrouw ik hem voor geen meter. En daarbij vind ik, al is hij nog zo aan het uittesten, gericht trappen (of eigenlijk was het gewoon een gerichte bok) veel en veel te ver gaan...
Met Kyra, de jaarlingmerrie kan ik lezen en schrijven, we doen alles voor elkaar en vertrouwen elkaar volledig. Volgende maand komt daar een tweede twenter bij, Luna, zij is echt van mij en staat ook niet op 35 km afstand zoals Kyra helaas. Mijn priorteiten liggen gewoon daar, zo simpel is het. Thigor was geweldig leuk om bij te rijden en tijdelijk voor te zorgen, maar de Thigor waarvoor en waarmee ik dat wou doen, ik weet niet of die nog wel bestaat, of zelfs ooit bestaan heeft...
Maar, de eigenaar van Kyra heeft nog meer paarden, weliswaar geen Tinkers, maar wel eentje waarvan ik denk dat ik die wel kan/mag/wil lenen voor de trektocht...