We zouden bij de roskam kunnen afspreken, daar begint een ruiterpad, weet niet of daar ook een fietspad aanwezig is. Bij mij op stal kunnen ook trailers neergezet worden.
Er is een ingang van ossendael tegenoer biljoen zegmaar, maar als je iets meer richting rheden gat heb je daar ook een ingang, en daar is ook ruimte zat om uit te laden. dus dat leek bij een goede
Okee, maar voor de zekerheid nog een lijstje, 12:00 - 12:30 verzamelen, als dan nietmand heeft gebeld dan gaan we gewoon! 16-01-2011!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *abby *charity
Okee, maar voor de zekerheid nog een lijstje, 12:00 - 12:30 verzamelen, als dan nietmand heeft gebeld dan gaan we gewoon! 16-01-2011!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *Abby *Charity *Emptywords
ik wou dus net zeggen dat ik helaas niet mee kan, ik weet niet of jullie alsnog willen, of het een paar weekjes willen opschuiven? als jullie nog willen moeten jullie het nu zelf maar even regelen