Als CF wel gewoon gaat dan zijn we met z'n 4'en en veranderd er sowieso nog niks aan de prijs. Gaat CF (of iemand anders) niet dan wordt het waarschijnlijk wel duurder (ik weet niet precies hoeveel), maar ik vind 15 euro per uur al best aan de prijs. En dan blijven we met z'n 3'en over, opzich niet een heel drama kan net zo gezellig zijn maar leuker is natuurlijk met meer!
Dus mijn vraag is een beetje, CF ga jij nog wel of niet? En je komt met auto? Nienke en Caroline met auto of met OV?
Nee want als CF bv. met de auto komt kunnen we net zo goed bij station Holten afspreken, en dan met de auto naar die stal (lopend ook goed te doen overigens). Als CF bv. niet met de auto komt en Nienke ook niet kan ik evt. ook nog wel vragen of mijn vriend ons wil brengen / halen en dan met de auto bij het OV afspreken en zelfde verhaal.
Na de rit kunnen we evt. bij mij thuis nog wel wat drinken, en het station in Nijverdal is ook nog eens op loopafstand vanaf mijn huis.
okee.. dan hoop ik dat cf het voor kwart voor 6 laat horen want dan moet ik naar de trein
car0linee
Geplaatst: 17-02-11 18:22
oke, ik heb met moeite en pijn mn cap, rijkleding en leren rijlaarzen in mn koffer gepropt.. als iemand het nu afzeggen gaat heeft diegene problemen met mij
dames, ik lees dit nu pas allemaal.. maar als sonja niet gaat word het voor mij op dit moment wel even duur als ik alleen moet reizen, omdat we anders de kosten zouden delen.. en nu met het huisje erbij moet ik deze maand even op de centjes letten..
maar is er niet volgende week of die week erop vakantie van school? is dat niet iets dan? dan is het denk ik voor sonja ook makkelijker.
hmm nou.. word gek als ik voor niets al die bende mee gesleept heb..
cf, aankomende week hebben wij vakantie.. daarom kwam mij dit ook wel goed uit maar denk dat de mensen die stage lopen niet vakantie hebben en weet ook niet of jullie tegelijk met ons vakantie hebben..
oh en trouwens.. ik ben ook helemaal niet rijk.. heb eigenlijk totaal geen geld aangezien ik nog steeds 300euro borg van mn vorige kamer moet hebben en dat schiet maar niet op.. maar zo'n gigantisch bedrag is dit nou ook weer niet, dus ga hier dan wel naar toe.. denk dat er anders wel steeds weer iemand iets heeft.. erg lastig allemaal..
dames, ik moet helaas mede delen dat ik echt niet mee kan. dit omdat ik vandaag getekend heb voor mijn huisje en vandaag ook de sleutels enzo heb gekregen en dus vanaf nu de rest van de maand ook nog huur moet betalen. nu ben ik dus lekker blut en staat geen ene cent meer op de bank.. echt jammer want ik zat er dus wel over te denken om iemand mee te nemen wat marinke hierboven vroeg.. dan kon ik alsnog de kosten delen..
_Marinke_
Geplaatst: 18-02-11 19:31
Oke, dat is flink balen dus.
Blijven we nog met 3 totaal over, en dat is haast niet te doen... 4 kon nog net eigenlijk
hmmm balen.. heb even rondgevraagd bij een paar paardenvriendinnen maar die hebben het druk en vinden het te kort dag om morgen om zondag dan ineens de hele dag weg te gaan.. en daarbij ik vind het iets van ons. niet voor buitenstaanders
Nee precies het is inderdaad iets van ons, maar als we met z'n 3'en zijn en er komt 1 van buitenaf vind ik dat niet heel erg. We moeten toch eens kijken of we nu eindelijk niet eens iets kunnen regelen wat gewoon wel doorgaat.
Vind het idd wel erg jammer dat op het laatste momentje vaak afhakers zijn.. Dan kun je nooit makkelijk een dag gezamenlijk inplannen.. Een datum ver van tevoren bekend hebben werkt dus ook niet gezien er nu weer mensen niet kunnen..
(en nu maandag mn bende weer mee naar groningen slepen )
Caroline en Nienke jullie mogen alsnog wel deze kant op komen, gaan we gewoon bij Dis langs en maken we er een gezellige kleinschalige minimeeting van bij mij thuis ofzo.
ik vind het ook erg jammer.. want normaal gesproken komt er niets tussen bij mij of laat ik dat niet gebeuren, maarja dit is toch wel even mijn nieuwe huisje die ik moest betalen.
dat zou igg wel heel jammer zijn!! maarja opzich dat we niet gaan rijden komt voormij ook beter uit ben net getrapt door een paard op stal. Paard had een wond bij zijn been en ik was aan het helpen om te koelen kreeg ik ineens een flinke trap tegen mijn heup aan.. ben nu dus behoorlijk blauw aan het worden.