Zaterdag 9 april: Gwenda, Manon, gerlindeZaterdag 16 april: Gwenda,Yvanka, GerlindeZondad 17 april: Yvanka, gerlinde
Mnoonn schreef:De 16e kan ik niet, dan moet ik iemand aanmoedigen en voorlezen Dat was de 16e toch Janise? hahahha ik snel kijken in het lijstje of jij er tussen stond maar dat klopt helemaal
Zondag ga ik niet kan het niet op een vrijdag, dan kan ik met OV Gerlin schreef:Zaterdag 9 april: Gwenda, Manon, gerlinde, JaniseZaterdag 16 april: Gwenda,Yvanka, GerlindeZondad 17 april: Yvanka, gerlinde
Ik ga ook het liefste voor de 9e!En ik moet met manon & Linda meeten want die hebben beide spulletjes voor mij
Gerlin schreef:Ik ga ook het liefste voor de 9e!En ik moet met manon & Linda meeten want die hebben beide spulletjes voor mij Inderdaad
Ik heb ook wel plek voor slapers, pyjamapaaaartyy Ik heb altijd vrij op vrijdag, heb alleen over 3 weken een keer tentamen op vrijdag geloof ik, zou ff in mn agenda moeten kijken wanneer dat precies is
Op vrijdag kan ik niet, ben pas om 3 uur vrij en dan heb ik autorijles Kan vast wel verzet worden maar alsnog ben ik dan superlaat door school En de 16e+17e hebben wij concours van de club dus dan ben ik druk bezet Zaterdag 9 april: Gwenda, Manon, gerlinde, Janise, LindaZaterdag 16 april: Gwenda,Yvanka, GerlindeZondad 17 april: Yvanka, gerlinde
Zaterdag 9 april: Gwenda, Manon, Gerlinde, Janise, Linda, DamelzaZaterdag 16 april: Gwenda,Yvanka, GerlindeZondad 17 april: Yvanka, Gerlindevrijdag zit ik ook gewoon op school
Zaterdag 9 april: Gwenda, Manon, Gerlinde, Janise, Linda, Damelza, LianneZaterdag 16 april: Gwenda,Yvanka, GerlindeZondag 17 april: Yvanka, Gerlinde