ik hoop het ook! en blijf je dan bij sanne slapen ofzo (dacht zoiets?) of ga je dan savond weer terug ?
Gaat het nog door?Hoe wat wie wanneer waar?Misschien moeten we even alles op een rijtje zetten -wenkbrauwwiebel-
idd ehm waar: arnhem?wanneer: begin herfstvakantie??wie er ZOIEZO kunnen: ?even dit quoten anders telkens, dat je je naam erbij zet ofzo ?
xAylie schreef:idd ehm waar: arnhem?wanneer: begin herfstvakantie??wie er ZOIEZO kunnen: -Leine.even dit quoten anders telkens, dat je je naam erbij zet ofzo ?
Leinearthur schreef:xAylie schreef:idd ehm waar: arnhem?wanneer: begin herfstvakantie??wie er ZOIEZO kunnen: -Leine.-Ayla.even dit quoten anders telkens, dat je je naam erbij zet ofzo ?
xAylie schreef:Leinearthur schreef:idd ehm waar: arnhem?wanneer: begin herfstvakantie??wie er ZOIEZO kunnen: -Leine.-Ayla.-Laura.even dit quoten anders telkens, dat je je naam erbij zet ofzo ?
xAylie schreef:idd ehm waar: arnhem?wanneer: begin herfstvakantie??wie er SOWIESO kunnen: -Leine.-Ayla.-Laura.- Linnoleven dit quoten anders telkens, dat je je naam erbij zet ofzo ?
misschien idd handig als we die eerst afspreken, endan gaan kijken van kan iedereen dan en is dat ook mogelijk enzo..
heeft iemand enig idee voor een datum? handigst lijkt mij wel begin herfstvakantie, dus bijv. die maandag ofzo ?
meiden ik weet dat ik uit het topic ben maar is het goed dat ik wel kom meeten? alleen als jullie dat goed vinden!
ik vindt het goed hoor sanne, al vindt ik het wel een beetje krom en al is deze meeting eigenlijk wel gesloten zoals je in de titel kan zien. ik weet niet hoe de andere er over denken
volgens mij zijn onze vakantie gelijk ?ik heb volgens mij 2 weken.. en 1 van jullie week (?) valt dan zoiezo in mijn week, i dunt know..