leeeuuuk heb er zin in

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rena100 schreef:Hallo, ik meld me ook even! Wat een leuk initiatief! Ik ben ook iemand die eigenlijk geen vriendinnen heeft naast mijn vriend en 'zijn' vriendengroep. Nu ben ik zelf ook erg moeilijk met vriendinnen maken en durf ik niet gauw initiatief te nemen, daarom vind ik dit ook zo'n leuk topic! Nou dat wilde ik even zeggen!
Roo_19 schreef:Blazelover, gezellig dat je meegaatWij hebben er ook heel veel zin in!
Hallo Rena, je bent beland op het meeting-topic die afgelopen woensdag besloten is. Natuurlijk ben je gewoon welkom op het algemene topic [LZP] Wat als je alleen bent, terwijl je dat niet wilt?
Hopelijk zien we je daar!
M_ariskaa schreef:Rena100 schreef:Hallo, ik meld me ook even! Wat een leuk initiatief! Ik ben ook iemand die eigenlijk geen vriendinnen heeft naast mijn vriend en 'zijn' vriendengroep. Nu ben ik zelf ook erg moeilijk met vriendinnen maken en durf ik niet gauw initiatief te nemen, daarom vind ik dit ook zo'n leuk topic! Nou dat wilde ik even zeggen!Roo_19 schreef:Blazelover, gezellig dat je meegaatWij hebben er ook heel veel zin in!
Hallo Rena, je bent beland op het meeting-topic die afgelopen woensdag besloten is. Natuurlijk ben je gewoon welkom op het algemene topic [LZP] Wat als je alleen bent, terwijl je dat niet wilt?
Hopelijk zien we je daar!
Ik wilde mij misschien ook melden, maar is het nu besloten geworden?
Zou wel jammer zijn, al snap ik het wel.