Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Lot schreef:Lotte, je kletst pas net weer mee en je eerdere pogingen tot mee kletsen zijn niet echt positief afgelopen. Zou het dan niet netter zijn om te informeren of je je mag aansluiten in plaats van hier zomaar van uitgaanKwam bij toeval dit topic tegen, en behoor ook tot de twijfelaars. Ik zou wel willen, maar ten eerste geen paard, en ten tweede zoals het er nu uit ziet het weekend voor mij examens
_Lot schreef:En dit stoort me ook, als er al een aanspanning mee gaat, dan is er nog een wachtlijst van paardlozen voor jou, waardoor die al tjokvol zou zitten. En ervan uitgaan dat iemand zomaar haar paard wil uitlenen is ook wel erg gemakkelijk.Gaat er niemand mee met aanspanning? Of wisselend per rit?
Grit schreef:_Lot schreef:Lotte, je kletst pas net weer mee en je eerdere pogingen tot mee kletsen zijn niet echt positief afgelopen. Zou het dan niet netter zijn om te informeren of je je mag aansluiten in plaats van hier zomaar van uitgaanKwam bij toeval dit topic tegen, en behoor ook tot de twijfelaars. Ik zou wel willen, maar ten eerste geen paard, en ten tweede zoals het er nu uit ziet het weekend voor mij examens![]()
Grit schreef:_Lot schreef:En dit stoort me ook, als er al een aanspanning mee gaat, dan is er nog een wachtlijst van paardlozen voor jou, waardoor die al tjokvol zou zitten. En ervan uitgaan dat iemand zomaar haar paard wil uitlenen is ook wel erg gemakkelijk.Gaat er niemand mee met aanspanning? Of wisselend per rit?
Grit schreef:Je slaat een paar belangrijke stappen over en gaat er te gemakkelijk vanuit dat alles zomaar kan. Eerst vragen of je nog mee kan en of je welkom bent gezien de eerdere aanvaringen in het topic. En als dat allemaal positief is, dan pas kun je verder gaan waar je nu mee begon.
Grit schreef:Ik behoor niet tot de groep die al vast staat om mee te gaan, dus ik heb er verder weinig over te zeggen. Maar wat mij betreft zou het een "no go" zijn". Het stoort me echt zoals je binnen valt.
draaakje schreef:- Dagmar (paard moet ik nog even bedenken)
- Lois
- Janet (Isa)
- Carola (Boncho) moet wel vervoer hebben!
- Britta (afhankelijk of het midden in dekseizoen valt.. einde dekseizoen kan bijv. wel)
- Denise (Nathan)
- Rebecca (Timo en evt. nog een pony mee)
- Maartje Odinn voor en najaar
- Eva (Clover) 1 ritje
- Ingrid (in najaar met Say, anders huurpaard of ??)
- Marleen met Banbay
- Annique (Pallieter)
Bezoekers/daggasten
- Ingrit (wel/geen/met/zonder huur-leen-eigen paard, ik laat alle opties open , maar met mij hoeft geen rekening gehouden te worden als het gaat om de keuze van de locatie of slaapplaatsen)
- Ingrid (als geen paard kan regelen)
- Joyce
Resi_lover schreef:- Dagmar (paard moet ik nog even bedenken)
- Lois voor en najaar
- Janet (Isa)
- Britta (afhankelijk of het midden in dekseizoen valt.. einde dekseizoen kan bijv. wel)
- Denise (Nathan)
- Eva (Clover) 1 ritje
- Marleen met Banbay voor en najaar kan, in najaar kan ik extra paard meenemen voor liefhebber...
- Annique (Pallieter)
Bezoekers/daggasten
- Ingrit (wel/geen/met/zonder huur-leen-eigen paard, ik laat alle opties open , maar met mij hoeft geen rekening gehouden te worden als het gaat om de keuze van de locatie of slaapplaatsen)
- Joyce
- Annita (Vuurtoren)
Resi_lover schreef:- Dagmar (paard moet ik nog even bedenken)
- Lois voor en najaar
- Janet (Isa)
- Denise (Nathan)
- Eva (Clover) 1 ritje / voor en najaar kan allebei!
- Marleen met Banbay voor en najaar kan, in najaar kan ik extra paard meenemen voor liefhebber...
- Annique (Pallieter)
Bezoekers/daggasten
- Joyce
- Annita (Vuurtoren)