Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pizza64 schreef:Ha ha ja nou die broek mag ze lekker zelf betalen, ik ben wel goed maar niet gek volgens mij heeft Iris 17 rijbroeken!!!!!!!!!!!!!?????????????????????
Wat een geld he, maar daar heb je wel wat voor! dit zijn echt van die dingen die je niet snel vergeet. Een niet paarden liefhebber verklaard ons compleet voor gek, en zegt voor dat geld heb je ook ..............
kleinvosje schreef:Haha, jullie zijn me voor jongens! Heb vanavond mail gehad van HP, ALS hij Tango gaat rijden is het als afsluiter nadat iedereen gereden heeft. Mogelijk is het zo dat hij de dag erna wedstrijd heeft en dan dus niet zal rijden, maar stiekem hoop ik dat die wedstrijd niet doorgaat!
Nadrukkelijk verzoek van HP om echt max 1 persoon extra mee te nemen, hij wil zoals ik al dacht niet teveel mensen op stal hebben rondlopen...Het adres is inderdaad Laarweg 15 in Harskamp. Ik zal vandweek iedereen een mailtje sturen met daarin ook mijn gegevens, zodat iedereen contact met me op kan nemen in geval dat dat nodig is!