Ja vandaag kan het niet muts Ga vanaf Heerlen met de train
Evelyne79
Geplaatst: 20-08-10 14:03
je zei dat je met de auto naar huis ging, daar kon ik niet uithalen dat je vanaf heerlen met de trein zou gaan geef maar een gil als ik het telefoonnummer van die meid door kan geven zodat je zelf kunt afstemmen met haar om m op te halen, je zou er mij een groot plezier mee doen
Hoelaat maakt me niet uit niet al te laat denk ik uurtje of 11? Want ik moet dan eerst naar masja En de 4 de moet ik me merrie lekker gaan ophalen met de toettoet in Utrecht
uurtje of 11 vind ik prima. wie komt er allemaal met een eigen paard? zoals jullie weten kan er ook iemand op Tinka mee, wie wil er mee maar heeft geen paard om mee te nemen? Ik weet niet hoeveel geinteresseerden er daar voor zijn, maar als er meerdere zijn die op Tinka mee zouden willen dan ga ik wel loten of zo. meld je even in dit topic of je mee gaat en al dan niet met eigen paard
ik wil wel op Tinka, had me op de eerste pagina gemeld, maar kwam er op de 7e pagina achter dat er iemand anders op Tinka gaat. als er niemand is zou ik op Tinka willen!
Evelyne79
Geplaatst: 30-08-10 21:14
ilovepip schreef:
i maar kwam er op de 7e pagina achter dat er iemand anders op Tinka gaat.
Wie er uiteindelijk op Tinka gaat beslis ik, dus er gaat tot nu toe nog niemand op Tinka. ik wil wel graag van iedereen die zich ervoor meldt de leeftijd en rijervaring graag weten.
HoezoJuliaaa
Geplaatst: 31-08-10 11:47
Julia, wordt deze maand 13, maar ik rijd maar 3 jaar en ik weet zkr dat ik er dan tog niet op mag