Begrijpelijk Steph! Ik laat de datum wel komen en beslis dan nog wel of ik wel of niet kan en kom!
Steph86
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-10 14:44
Ik heb nog niet in mijn agenda gekeken, maar ergens in sept of eventueel in oktober? Mocht het te slecht weer zijn voor een bbq dan kunnen we eventueel in Hardenberg naar het pannenkoeken huis of hier bij ons in het dorp naar de chinees. Eet mogelijkheden genoeg hier, maar is het goed weer dan gaan we natuurlijk gewoon voor de bbq!
Als het dan na sept word kan ik misschien ook wel Maar dat hangt er dus helemaal vanaf, ben benieuwd naar de datum. En dan kijk ik even (afwachtend wanneer ik beval) of ik ook kom.
Als het verplaatst wordt kan ik ook eventueel komen Laat maar iets weten! Momenteel staat er niet echt iets vast in september, misschien een weekendje weg en oktober is vrij(afhankelijk van stage natuurlijk )
Dagje Dierentuin Emmen/winkelen Emmen (Dierentuin ligt in het winkelcentrum) is dan wel een extra meeting/dagje uit hoor omdat velen deze datum al hadden staan. We gaan dan gewoon later nog naar Steph voor de officiële meeting.
Steph86
Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-10 09:50
Ik vind het echt heel jammer, maar helaas het is niet anders.
Ik zal vanavond uiterlijk morgenvroeg even nieuwe data's plaatsen!