6 mensen in mijn koekblik lijkt me inderdaad niet voordelig zitten Of ik moet een dagje ruilen met de auto van me pa, dat zou iets voordeliger zitten...
Nee, in mijn koekblik gaat het niet passen, ga het niet proberen ook.
Auto van m'n vader is een Renault Scenic, heeft wat meer ruimte, maar inderdaad niet iedereen kan in de gordels, dus bij een aanhouding zijn we de sjaak...
Geloof het of niet, maar: we mogen mijn ouders auto lenen (Als Nath maar voorzichtig rijdt en we hem volgetankt teruggeven) Probleem opgelost en Annemiek kan ook gewoon mee [edit] dat zei je toch ergens Mir?
We moeten trouwens nog wel even afspreken dan wie er geen AH kaartje gaat kopen, aangezien Jessie er twee gratis heeft. Voor mij maakt het niet uit, ik moet toch nog boodschappen doen zaterdag
Denk dat het wijs is om bij mij te verzamelen, aangezien ik niet zelf onze auto kan verplaatsen Daarna moeten we door naar Goes om Jessie op te halen. Neem aan dat aan de achterkant van het station in Goes het makkelijkste is? Hoe laat rijden we weg? Zal ik vragen of Britt naar hier komt, of wil je haar ophalen Mir (Pauwenburg)?