Zeeuwen een week(end) met de viervoeters op pad??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 12:16

Ik heb dat weekend nog niets staan, maar ik zit een beetje met de financiën.. Heb namelijk ook nog andere dingen op de planning staan en weet niet of ik dit ga halen erbij. := Rond hoeveel euries zou ik moeten rekeken?
Camping en stalling voor paard zijn dan niet zo duur, maar het eten voor ons + vervoer komt er natuurlijk ook weer bij...

Mir, miss kunnen we regelen dat Astrid een paar dagen bij Lotus komt te staan (of andersom), want als Pasha mee gaat komt Lotus alleen te staan en dat wil ik absoluut niet....

chrisje_83

Re: Zeeuwen een week(end) met de viervoeters op pad??

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 09:14

Ik ben inderdaad gewoon van de partij, mét Donna :D

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 19:10

Het weekend van 10-12 sept., is ook het weekend van Horse Event. Misschien leuk om te gaan kijken?

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 18:04

In hoeverre staat dat weekend nu dan vast? Is er al gemaild naar de accomodatie en dergelijke? Want het is over nog geen 2 maanden en i.v.m. werk vind ik dat toch wel fijn om te weten...
Al snap ik natuurlijk wel dat Letizia andere dingen aan de hoofd had i.v.m. Darmorah...

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 18:11

Ik had idd andere dingen aan m'n hoofd en heb me dus totaal niet meer mee bezig gehouden, gezien dat dit geintje met Dar tot nu toe al bergen geld heeft gekost, ben ik nu ook even iets voorzichtiger met uitgaven, verder heb ik het er ook niet met Anita over gehad.
Dus ik trek me terug, als iemand er nog mee verder wilt, mail ik de gegevens wel even.

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 22:51

Begrijpelijk hoor letizia!

Voor mij hangt het eraf of de anderen op het lijstje nog kunnen. Ik kan in ieder geval, dus ik laat het even van de anderen afhangen of het doorgaat ja of nee.
Moet wel zeggen dat ik dan liever binnenkort hierover een beslissing neem/ wil horen.

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 11:06

In principe kan ik ook nog gewoon hoor :)

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 12:33

Kunnen Miranda en Simone ook nog?

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 12:39

Op zich kan ik nog wel, maar ben nog steeds niet zeker of Rhoda de trailer op gaat, dus dat is voor mij nog even een puntje.. Ga volgende week weer oefenen, dus dan weet ik meer :)

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 07:32

Ik kan in principe gewoon nog :j
Maar ik wil het dan wel graag snel definitief vast hebben staan...

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 22:08

Doen we het dus nog, of doen we het niet?
Gezien het enthousiasme, lijkt me van niet...

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 01:42

Heranda schreef:
Doen we het dus nog, of doen we het niet?
Gezien het enthousiasme, lijkt me van niet...

Jammer....
Ik ben nu niet in de gelegenheid om er genoeg tijd en energie in te stoppen om eea te regelen. Mogelijk anderen ook niet.
Ik ga niet met een vinger wijzen wie er wel tijd voor heeft/ het op kan pakken.

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 09:08

Ik zou het wel willen, máár heb net als Samantha te weinig tijd om het allemaal te regelen. Ik vind het wel jammer hoor!

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 09:53

Voor mij geldt eigenlijk een beetje hetzelfde, vindt het erg jammer maar er komt voor mij (vrij onverwachts) ook een drukke tijd aan. Mocht het nou niet doorgaan zullen we het dan naar van het voorjaar verschuiven?

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 10:27

Ik vind het best :)

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 18:10

Prima.

Wat ik ook nog zat te bedenken, we kunnen er natuurlijk ook een dagrit van maken. 's Morgens vertrekken, daar een tocht rijden en 's middags/ 's avonds weer naar huis. Dan hoeft er verder niet veel geregeld te worden wat betreft slaapplek e.d.

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:01

Dan blaas ik het, hoe jammer dan ook, liever gewoon helemaal af.

Ik vind het niet de moeite om voor één dag die kant op te gaan, omdat de kosten van trailer huren / lenen + benzinekosten duurder zijn dan 2 overnachtingen van jezelf + paard...

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 00:34

't Was maar een idee... en qua kosten valt het allemaal wel mee voor 1 dag.

Of je nu een weekend een trailer huurt (3 dagen) en heen en weer moet rijden (of je huurt deze 2 dagen en diegene die je rijd moet beide dagen heen en weer rijden), of je huurt 1 dag een trailer en je rijdt diezelfde dag zelf heen en weer, dan is de laatste optie toch het goedkoopste. Daarnaast is het maar 3 kwartier- 1 uur met de trailer.

Maar goed, kennelijk ligt de motivatie bij jou niet al te hoog, dus je boodschap is verder duidelijk Miranda.

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 05:54

Volgens mij is de boodschap iets anders over gekomen dan bedoeld.
Berichtje geeft aan hoe IK er tegenaan kijk, ik vind het niet de moeite...
Dat heeft verder niks met motivatie te maken, want je moest is weten hoe graag ik nog met Herman weg wil, nu het nog kan. Maar voor een dagje vind ik dat gewoon niet de moeite, zeker niet omdat ik me er op had verheugd een paar dagen weg te gaan... Maar ook ik heb deze maanden gewoon niet de tijd om alles te gaan regelen.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 08:53

Hoeveel denken jullie dan dat het geregel is?
Je stuurt een mailtje naar die camping waar we zijn geweest met de vraag of het dat of dat weekend kan en je wacht een antwoord af...
Wat moe je dan verder nog regelen? Vervoer had je toch zelf moeten regelen als ik het verder met die camping op me had genomen. Dus ik snap het probleem niet hoor :n
Maar goed, ik kan makkelijk praten, want ga toch niet meer mee :Y)

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 08:58

Wat doen we nu nog dan?? Dagrit is leuk, weekend is ook leuk :) Kom op even knopen doorhakken!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 09:01

Ik lees mee want zelf te druk op werk om mee te kunnen, maar wilde idd net zoiets typen als Letiets.

Ik heb zelf verschillende malen een vakantie georganiseerd. En idd, meer werk is het niet. Afhankelijk van de situatie moet je soms even iedereen van te voren vragen of ze willen betalen zodat jij in 1x de boel kan overmaken, maar echt. Zoveel werk is het niet. Niet meer als een willekeurige meeting te organiseren, ik denk zelfs dat een BBQ meet organiseren meer werk vraagt.

Overigens snap ik Miranda wel goed met dat ze het de moeite niet vind om al die kosten te maken voor 'maar' 1 dagje weg. Ook omdat de trailerreis veel kan vragen van een paard. Dus naast de kosten, is het vaak ook meer gedoe dan dat je er lol van hebt. Dat doe ik ook niet, zelfs een weekend vind ik vaak te kort, je bent vaak toch minimaal 150 euro kwijt bij elkaar aan transport, 2 dagen kwijt want paard is is na 2 u trailerreis vaak wat vermoeid, dus alleen kort ritje mogelijk die dag.

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 09:07

Zo lang is de rit naar Hoogerheide niet hoor, daar hebben ze (als het goed is) weinig last van. Is mijn ervaring. Reizen vanaf 1,5 uur hebben ze vaak wat meer last.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 09:12

Ik sprak vanuit mijn situatie als voorbeeld om mijn motivatie in zo'n geval uit te leggen :+

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 11:20

Ik snap je uitleg wel hoor Maya. Maar ik vind persoonlijk de rit met de trailer die kant op niet belastend.