Mijn data dat ik kan zijn bekend, dus lijkt me geen probleem?
Nicole85
Geplaatst: 01-03-10 22:39
Er is steeds 1 iemand die de kar moet trekken, merk ik op. En dat is zonde. Ik ben van mening dat als je als persoon graag een meeting wilt, dat je daar ook moeite voor doet en zorgt dat je óf kan of tenminste aangeeft wanneer je kan. Ik doel nu niet op 1 persoon, maar op iedereen. Dit blijft nu een beetje uit.
Ik heb een ander topic geopend over een weekend weg: ik weiger om te duwen en te trekken. Daar ga ik mijn energie niet insteken. Het is óf graag of niet. Heel simpel. Ik lig er geen nacht wakker van.
Laatst bijgewerkt door Nicole85 op 01-03-10 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Sieltjuh
Geplaatst: 01-03-10 22:42
Het probleem ligt volgens mij meer dat het gros zegt "ik wacht de datum af", waardoor er dus geen datum wordt gekozen
Plus, een heleboel mensen houden niet van knopen doorhakken, omdat ze dan "andere mensen kunnen teleurstellen". Ik hou niet zo van blijven twijfelen, dus bij deze:
Helaas gaat het dan over voor mij, verjaardag van mijn vader. Tenzij we 's middags de activiteit doen, die kan ik dan wel meedoen
Nicole85
Geplaatst: 01-03-10 22:45
Ja, maar vervolgens wordt er geen datum gekozen. Ik zou zeggen: actie In het topic wat ik heb geopend is er wel een datum gekozen, maar dan nog blijft duidelijke reactie uit.
Ik kan niet de 24e april, ik ben dat weekend in LOZ.