Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MonaLieske schreef:Een filmpje kijken is wel leuk, maar ik heb dan toch het idee dat het zo ver reizen is voor alleen een filmpje kijken. Of ben ik nu een zeikerd?
jori_X schreef:Haffie?Succes ermee!
Ik heb nog 1 paard in de aanbieding! Eenmaal, andermaal?
_danieke_ schreef:haha deal jori we gaan wedden, alleen die hondereuro lukt me niet. 5 cent ook goed ? gaat om het idee
IsabelvS schreef:VERKOCHT
gaat die harD?
IsabelvS schreef:Als we nou doen:
Bij iemand thuis, iedereen neemt iets van eten/hapje(s) mee wat zij lekker vindt. Dan heeft iedereen sowieso iets wat zij lust en dan hoeft de gene bij wie het thuis is ook niet zoveel te halen.
Gewoon lekker thee drinken en eten, filmpje kijken en daarna nog de stad in? Of gewoon twilight en new moon kijkenof een ranking the stars marathon oid
.
_danieke_ schreef:haha theedrank mag toch ook
Many schreef:Wie woont er centraal? Melanie dus wel aardig, Isabel misschien?, verder is mijn topo slechtDus ik weet niet wie er goed bereikbaar + centraal woont. Maar dan zou het daar misschien kunnen, mits dat mag en kan natuurlijk
MelanieB schreef:Ik heb hier Bonny, nog een (kleinere) haflinger en eventueel nog een tinker die ik vast wel kan lenen
Ik ga zelf uiteraard ook op Bon.
MonaLieske schreef:Buitenrit lijkt me inderdaad meer iets voor de zomer.Ik ben wel manegeknollen gewend, dus ik weet niet of het goed gaat op een van jullie paardjes.
Een filmpje kijken is wel leuk, maar ik heb dan toch het idee dat het zo ver reizen is voor alleen een filmpje kijken. Of ben ik nu een zeikerd?