Ja joh, kan ik naar Love Never Dies .. ik zou naar Londen gaan.. maar ik denk dat dat 'm niet meer wordt... heb nog maar drie maanden om het geld bij elkaar te krijgen.. ga ik niet meer redden ben ik bang
Winkel. Hebben ze cd`s enzo, ook musical cd`s, maar k weet niet of die er in Rotterdam ook zijn..........
Weekend London ben ik ook voor! Mijn portemonnee niet, maar die moet zn bek houden Les Miiiiiiiiiiiiis!
Inujojo
Geplaatst: 09-12-09 22:02
Nou ja, ik heb nog wat hoop gevestigd op mijn moeder.. die wilde eigenlijk met de familie nog op vakantie .. want de meivakantie wordt 'm ook niet, dat is vlak voor de examens van m'n zusje.. En ik wil eigenlijk ook niet alleen gaan .. Maar ik ben bang dat als ik wacht tot de zomer vakantie, als LND wel flopt hij dan alweer uit de theaters is
Ziet er niet gezellig uit op google earth.. maar dat vind ik van heel Rotterdam eigenlijk
Eefke85
Geplaatst: 09-12-09 22:16
Jep, klopt Michelle. Is echt cd`s, dvd`s, games, dat soort spul. Volgens mij ook wel andere dingen trouwens........ in Oberhausen is de bovenverdieping alleen cd/dvd/games, heerlijk!
Zuidplein is bij Ahoy Jojo! (vandaar dat ik ook weet dat ie er is, zondagavond gezien, maar hoe vaak ik ook zei: lamederin! De deuren gingen niet open........ booooooooooo!)
R'dam is niet echt een mooie stad nee, behalve de skyline in het donker
Inujojo
Geplaatst: 09-12-09 22:18
Waar zit ie in Oberhausen dan? Kan me niet herinneren dat ik die gezien het in CentrO
Die skyline die kan me gestolen worden xD.. ik voelde me daar nietig.. En ik vond het zwaar onterend dat een prachtig, lief 19e eeuws stadspaleisje verstopt stond tussen twee enorme "wolkenkrabbers"
Nee.. het was een museum .. Was ergens in de buurt van het Architectuur instituut of wat dan ook.. Stond heel mooi verstopt achter een grote, zwarte "doos"/wolkekrabber