Nee, ik houd me aan die datum.. Wel zo eerlijk voor de rest die nog twijfelen of toch geen vervoer kunnen krijgen.. Nu is alles ruim op tijd rond om dat allemaal te regelen..
Chantal, ik vind het écht heel leuk dat je weer helemaal vanuit Duitsland deze kant op wil komen En zoiezo dat er zo veel meiden zijn die in ieder geval gaan proberen te komen
tis toch veel te gezellig met jullie om jullie daar alleen feest te laten vieren Lianne Daar moet ik gewoon bijzijn. en het voordeel is dat we toch geen drol hebben hier op dat moment, dus ik dat weekend gewoon nog wegkan
Naomi_Haffie
Geplaatst: 15-10-09 11:56
Ja , Ik denk dat dit de grootste meeting hmet heel het topic word > dat hoop ik igg
Ik denk dat het het handigste is voor mij om zaterdag te komen, en zondag naar huis te gaan. Of zondag te komen en maandag naarhuis te gaan.. (als dat lukt met werk op maandag)
Dan kun je beter zondag komen en maandag naar huis gaan aangezien we daar zondag avond nog gezellig bij elkaar zitten. En zeker als je met de trein gaat moet je wel optijd weer terug natuurlijk?
Heb het topic tijdje gevolgd maar nog niet gereageerd Maar het wordt dus 6 december ? Heb geprobeerd aan vervoer te komen maar dat gaat voor dan niet lukken (ik moet opdezelfde dag reizen want de dag ervoor ben ik er niet en de dag erna belangrijke toetsten)