Ik zie net een weer bericht... en zondag gaat het wss regenen...
Toekie
Geplaatst: 28-10-09 15:24
Yv: Ah dat is superjammer! Maar kan gebeuren natuurlijk. Bosmonster: Ik twijfel nu eerlijk gezegd wel een beetje. Zeker ook nu ik de weersvoorspellingen zie.
ik heb hetzelfde, toekie... twijfel ook... daarbij opgeteld het 'prachtige' weer komend weekend... denk dat ik er ook vanaf zie. met casa gaat het ook nog niet zo lekker. heb vandaag weer gereden en het ging niet echt zoals het zou moeten gaan..
Toekie
Geplaatst: 29-10-09 10:50
Ja, ik vond het wel prettig dat ik samen met Yv kon gaan. Vooral het eerste stuk bij ons over de weg (moet ik anders alleen). En de regenkans is echt heel groot.
bosmonster
Geplaatst: 29-10-09 17:24
ik was hartstikke blij dat jullie mee gingen ivm leeftijdsverschil anders tussen de andere meiden en mij. zie er nu ook helaas vanaf. daarbij gedraagt casa zich raar sinds het bijna-ongeluk laatst.... is ook niet fijn om met zo'n nerveus paard een lange rit te maken. hopelijk ooit nog richting stippelberg.... blijkt mooi bosgebied te zijn.
Even bijgelezen, veel gebeurd. Ik heb de weersvoorspelling ook gezien, helaas... Datum verzetten dan maar? Ik kan 29 november (zondag) en alle weken daarna. Dus roepen maar
Toevallig ga ik vanmiddag naar de stippelberg. We moeten wel 2 redelijk drukke wegen oversteken, maar dat is bij mij altijd goedgegaan De auto's stoppen ook wel.
29 nov ben ik jarig dus dat word hem voor mij iig niet. verder heb ik 19 dec de jacht dus kan ik dat weekend ook niet...
koenlover
Geplaatst: 30-10-09 13:04
Ik vraag me ook af of we nog goed weer gaan krijgen als we al richting de 29 November gaan Maar laat maar weten ik kan in principe elke Zondag en dan zien we dan wel hoe t weer zit..
Pffff, heel die rit afgelast, terwijl het hier pas om half 4 ging regenen We hadden mákkelijk kunnen rijden!! Dat stomme weerbericht ook, ik word er echt een beetje kribbig van.
koenlover
Geplaatst: 02-11-09 14:34
Het viel in de ochtend inderdaad echt wel mee.. Ik weet niet hoe t hier was maar ik was in Oeffelt en Well en daar begon pas rond 3 uur de regen..