ach, komt allemaal wel goed dan eventjes illegaal parkeren moet kunnen.. owja, ik heb geen schaatsen geloof ik, dus dat wordt dan huren.. niet dat ik kan schaatsen, maar details heb er in ieder geval zin in
Ik ga er vandoor! Mocht ik niet meer online komen voor zondag, Imre en Linds hebben sowieso mn nummer dus er kan altijd gebelt/gesmst worden met vragen
Toushie
Geplaatst: 23-10-09 19:55
Eleionomae schreef:
Ik ga er vandoor! Mocht ik niet meer online komen voor zondag, Imre en Linds hebben sowieso mn nummer dus er kan altijd gebelt/gesmst worden met vragen
El, ik geloof dat Heerenveen en jouw durpske niet heel veel uit elkaar zitten toch? Dan denk ik dat ik mijn ouders gewoon vraag me te droppen bij het station, dat is wat minder regelwerk
Tot overmorgen iedereen, ik ben morgen als het goed is druk met andere zinnige dingen (ontbijten & cadeautjes ( - rijden - in de auto zitten - naar Oma gaan - met nichtje en ouders uit eten) Ik heb er zin in En ik ben eindelijk vrij..
Eleionomae
Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-09 16:40
Nee is ongeveer 10 minuten rijden maar mijn durp ligt echt pal naast de snelweg en het station niet haha.
Haha ik dacht ook nog "als ze het maar niet vergeten!". Ik heb er wel aan gedacht, en netjes mijn mobiel verzet, maar toen ik wakker werd om 8 uur NT was het volgens mijn mobiel 20.00. Raar ding. Nouja, gelukkig werd ik uit mijzelf wakker