Ik vind het pannenkoekenhuis in Barendrecht ook sfeervoller en voor de smaak vind ik ze beide lekker. Ik kan als t op zondag moet de 11de en de 25ste van oktober.
mhak schreef:Ik ben nog nooit in het pannekoekenhuis geweest in Ridderkerk, is dat erg?! hahaSchaam je hahahaaha.
11 oktober:Sylly18 oktober:SyllyDeesSharona25 oktober:SharonaIk had het over de 25e maar ik kan alleen de 18e had me vergist
Ik kan de 18de niet hoor! 11 oktober:Sylvanasharona18 oktober:DeesSharonaEsmeralda 25 oktober:SharonaSylvana
11 oktober:Sylvanasharona18 oktober:DeesSharonaEsmeralda 25 oktober:SharonaSylvanaWendy (onder voorbehoud)
Misschien is het een idee om het op een zondag in November te doen dat is wat verder weg en kunnen de meeste mensen wel op dezelfde zondag , nu is het zo verschillend de dagen ?????????????????????????????????
Citaat:Zondagen in November:1:Sylvana8:SylvanaDesireeEsmeralda[***] H.15:Sylvana22:SylvanaDesireeesmeralda[***] H.29:
Laten we deze 2 dagen maar aanhouden dan he!8:SylvanaDesireeEsmeraldaMarjolein H.22:SylvanaDesireeesmeraldamoniqueMarjolein H.
_SyLLiE_ schreef:Laten we deze 2 dagen maar aanhouden dan he!8:SylvanaDesireeEsmeraldaMarjolein H.22:SylvanaDesireeesmeraldamoniqueMarjolein H.Martine
Laten we deze 2 dagen maar aanhouden dan he!8:SylvanaDesireeEsmeraldaMarjolein H.22:SylvanaDesireeesmeraldamoniqueMarjolein H.MartineSharona
Don_Zhivago schreef:Laten we deze 2 dagen maar aanhouden dan he!8:SylvanaDesireeEsmeraldaMarjolein H.22:SylvanaDesireeesmeraldamoniqueMarjolein H.MartineSharonaWendy (wederom onder voorbehoud
xRamonax schreef:ik wil ook mee als dat nog kan,datum maakt niet uit opzich denk ik geen bezwaarmaar wie is u dan? Ken je de andere wel dan?