Ja, geweldig he Ga er dan ook eentje apart naar mijn opa sturen. Vindt ie leuk. Denk ook maar meteen naar de rest van de familie Als ik toch bezig ben.
Trouwens, heb hele huis ondersteboven gehaald, maar muts van zusje (bijna identiek aan de mijne) niet gevonden. Zal even kijken of er nog wat anders is.
Trouwens Lin, de boot vertrekt om half zeven of om half acht
Echt? Elk heel uur toch? Zomers toch elk half uur? Zullen we dan de boot van half 8 pakken? Wel daar gewoon om 7 uur afspreken, maar dan kunnen we daar even hapje eten (ikke dan, anders ga ik dood denk ik )
Teso vaart volgens een vaststaande dienstregeling. Op drukke dagen wordt er een extra boot ingezet. De normale dienstregeling is als volgt:
* Vanaf Den Helder is er elk uur een afvaart van 6.30 t/m 21.30 uur. De boot vertrekt op het halve uur. * Vanaf Texel is er elk uur een afvaart van 6.00 t/m 21.00 uur. De boot vertrekt op het hele uur. * Op zon- en feestdagen is de 1e afvaart 1 of 2 uur later, afhankelijk van het seizoen.
Aha, nouja ik vind het prima Wel lekker even een half uurtje meer speling
Saar
Geplaatst: 16-11-09 12:25
Ik vond het echt een super weekend! Bedankt meiden!
Polivy
Geplaatst: 04-12-09 13:38
Mijn inbox heb ik opgeruimd, helaas ook met bankgegevens van Marije en Jac. Wil iedereen dus even het bankrekeningnummer doorgeven, dan kan ik 8.33 naar jullie overmaken