Maar ik ga gewoon mee! weekend zit er voorlopig even niet in, finacien werken allebehalve mee, en rond die datum is mijn zusje ook uitgerekend... dus maar niet een weekend lang weg, zeggen ze wel ja ga je gewoon naar huis, maar dat is ook zonde voor het geld dan... Dus steph, als dit makkelijker is, qua vervoer, voor de rest, mag je weer met mij mee rijden!
Moet wel eerlijk bekennen dat ik t wel erg spannend vind, als niet moeder of niet zwangere er heen gaan...
dat is goed, weet nog niet zeker of ik de auto van vriend mee mag, hangt van lease maatschappij af, die zijn wat kieskeurig laatste tijd. dus dat vraagt hij even. Zat nog even wat te sneupen op marktplaats en daar kun je nogal wat kortingskaarten krijgen. misschien een idee voor 4 personen?
O, jannie zou fijn zijn als je Stehp en haar koters mee kunt nemen. Ik zat namelijk ook al aan afhaken te denken omdat het me een beetje te gek werd. Hier ook een financieel wrak dus ga je gang met die kaartjes, ik ben in!
er staan heel veel aanbiedingen op marktplaats. zal eens kijken, dan moeten we gewoon voor de ingang afspreken! maar ik zal eerst eens kijken. en Ja, ik ga gewoon, heb wel eens wat leuks verdiend dus steph kan gewoon mee rijden. het zij in mijn oudje, of in een gloednieuwe auto
Malima
Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-09 15:48
Nou meiden, ik heb op speurders gezocht voor kaartjes en hier 4 kaarten gevonden voor €5,- pp. Zelf heb ik al kaartjes maar als 1 van jullie deze persoon nou benadert en deze 4 kaartjes koopt hebben 4 bokkers weer goedkoop kaartjes!!!
Er zijn wel heel veel aanbiedingen bijgekomen op marktplaats zeg, echt allemaal mensen die ze hebben gewonnen bij de bankgiro loterij, echt erg, maar handig voor ons Dus als je meerdere wil zoeken en goedkoop kaarten wil hebben ga dan nu zoeken op marktplaats en koop goedkoop je kaartjes, doe je voordeel ermee! Gewoon ouwehands intoetsen en dan zoeken en dan vind je een hele boel
Steph86
Geplaatst: 05-10-09 15:59
Ik wil ook van die goedkope kaartjes zien te bemachtigen. Ik kon al wel korting krijgen, maar lang niet zoveel Volgens mij moet ik voor de kids ook de volle pond betalen, dus zoveel korting is wel heel erg mooi meegemomen Als ik 4kaarten weet te bemachtigen dan heb ik nog 1 kaartje over voor iemand anders!
Steph86
Geplaatst: 05-10-09 16:13
Ik heb een mail gestuurd naar de persoon die de kaarten aanbied voor 30 euro voor alle 4. Als de koop doorgaat dan kan iemand dus via mij een kaartje kopen voor 7,50.
Moet alleen nog even afwachten of hij ze nog heeft en of hij akkoord gaat, al zal dat akkoord wel goed zitten. Ik wil ze wel overkopen voor zijn vaste prijs.
Steph86
Geplaatst: 05-10-09 16:26
Ik heb de 4 kaarten voor 30 euro gekocht Ik heb nog 1 kaartje over,dus iemand die voor 7,50 een kaartje wilt overkopen dan kan dat!
Daiwa
Geplaatst: 05-10-09 16:30
jannie86 schreef:
Moet wel eerlijk bekennen dat ik t wel erg spannend vind, als niet moeder of niet zwangere er heen gaan...
je bent niet alleen als niet moeder of niet zwanger hihi
ik hou me ook aanbevolen voor een goedkoop kaartje, wie moet er nog meer?
Amaris, wij klussen ook niet
Steph86
Geplaatst: 05-10-09 18:41
jannie86 schreef:
he steph, ik wil dat andere kaartje wel van jou! heb je m nog?
Jeps ik heb m nog. Dan is hij bij deze van jou!
Malima
Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-09 18:51
alle personen die meegaan en al een kaartje hebben en die nog niet hebben:
De meeting zal plaatsvinden tussen de bokkers:
Armaris - heeft kaartje Benangelique - heeft kaartje Daiwa - heeft kaartje Jannie86 - heeft kaartje Steph86 - heeft kaartjes leandrotje - heeft kaartjes Javelin Lindy1982 Malibu Patjelisa Yolien
Is wel makkelijk, kan je zien wie nog een kaartje moet, kan je die misschien makkelijk benaderen via pb misschien?
Retlaw
Geplaatst: 05-10-09 18:54
Steph86 schreef:
jannie86 schreef:
he steph, ik wil dat andere kaartje wel van jou! heb je m nog?