Ik heb gemailt naar kasteel de Tongelaar, en daar mogen we iig een rondleiding doen! Ze hebben op zondag daar openhuis, dus dan zijn we welkom. Dus dan wordt het bezoek denk ik een zondag, aangezien kasteel Vorden ook op zondag rondleidingen geeft! Iemand al een datum in gedachte? Ik zat aan eind augustus te denken..
De 22 aug ben ik met de anderen maar amerzoyen (ook een kasteel en daarna uit eten.) We kunnen ook in de winter doen dan is het lekker vroeg donker hihi
Ja dat wel maar als terug keer punt ofzo of ander kasteel waar lekker spookt hihih En dan nu in de zomer een paar anderen en dan kijken wie in de winter durft
Ik kan best vaak, alleen niet het weekend van Horse Event, want een van de Roemeense paarden die ik in oktober naar NL heb laten komen gaat meedoen met Annemarie van der Toorn (paardje heeft een beetje flinke gedragsproblemen) dus daar moet ik wel bijzijn.
Meisje201
Geplaatst: 14-07-09 21:35
Sani schreef:
Vanaf begin augustus ben ik twee weken weg. Voor de rest kan ik elke zondag.
Is het niet handiger om een zaterdag af te spreken? Ivm dat de slapers dan kunnen blijven van zaterdag op zondag?
Supertof zeg! ik ga 11 september proberen kaartjes te krijgen,morgen ga ik ze bestellen.. maar ff ontopic hoe doen we dat nu, als die opendagen alleen op zondag zijn? jullie kunnen ook de avond ervoor blijven slapen anders, dat de rest zondag jullie daar ontmoet?
Begrijp ik het goed dat overnachten niet meer aan de orde is? Ik schrok me rot van de prijzen joh Zat namelijk net te twijfelen om wel te blijven s'nachts hehe.
Volgens mij waren er enkele die wel wilden overnachten en enkelen die dat niet wilden. Lijkt me dan zaterdagnacht overnachten en zondag bezoeken ( die ene, met rondleidingen ofzo?) Of heb ik t verkeerd begrepen?
_Noah
Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-09 18:00
ja het was even uitzoeken maar dit lijkt mij het makkelijkste voor de logees . Er willen een aantal mensen blijven slapen inderdaad en een aantal niet. Dus als jullie blijven logeren ontmoeten wij jullie zondag in kasteel Vorden. Nymphadora zou even bellen als ze het niet zou vergeten dus dat horen we dan wel. Iemand al een datum in gedachte?? Ik dacht aan zondag 23 augustus of 6 september!
Ik weet niet of ik kan aangezien de meeting amerzoyen is verschoven naar de 29 aug Dus ik weet niet of ik dan mee kan met jullie. Ligt er aan of mijn vriend de 23 of de 6 nog zin heeft om mij te brengen. Ben dus afhankelijk op moment.
Nee hoor de meeting is niet vol, er zwerft ergens een lijstje rond in dit topic, dus even je naam erbij zetten!:) Haha dat wordt een tent voor jullie straks